Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Pfff... Wat gaat er hier allemaal mis!

Discussie gestart

Chiefram

Dat is inderdaad waar, maar omdat je gaat emigreren maken de meeste een uitzondering.

Mijn vrouw bijvoorbeeld was lid van een sportschool (Erobics enzo) en dat kon alleen per jaar worden afgezegd. Wij balen, want dat zou betekenen dat wij nog bijna een vol jaar 68 euro per maand moesten betalen. Je wilt niet weten wat het ons gekost heeft om ze ervan te overtuigen dat wij met ons gezin gingen emigreren! Ze wilden bewijzen, bewijzen en nog veel meer bewijzen, alsof we het over een miljoenenkontrak hadden waar we vanaf wilden!

We hebben de paspoorten met visa's laten kopieren van ons alle drie en daar afgegeven. Toen wilden ze de vliegtickets zien, maar die hadden we nog niet in huis, dus een kopie van de bevestiging van het verhuisbedrijf afgegeven, was ook nog niet voldoende!

Grrr...

Toen een kopie gemaakt van mijn job-offer!!! Het was gewoon tegek voor woorden! Nog was het niet goed, men wilde van het Amerikaans Consulaat een schriftelijke ondertekende bevestiging hebben dat wij die en die dag definitief zouden gaan emigreren!

Nou, die ga ik daar toch echt niet mee lastig vallen, want ook al is het het Consulaat, als we niet zouden gaan was er ook geen man overboord, dus die konden toch niets doen!

Ondanks alle afwijzingen en onze beroepen (ik was behoorlijk pissig en ben dan net een pitbull die zijn tanden niet meer loslaat) hebben ze uiteindelijk met heel veel pijn en moeite mijn vrouw een brief gestuurd dat het abonnement per direkt mog worden opgezegd, zonder gevolgen.

Ook al zouden ze dat niet gedaan hebben, dan hadden wij ze toch niet meer betaald als we uit Nederland zouden zijn vetrokken. Sorry hoor, ik betaal netjes altijd onze rekeningen op tijd, heb nooit problemen gehad met wie dan ook en juist van iets waarvan je het niet zou verwachten, krijg je de meeste ellende. En waar je het wel van zou verwachten, kregen we een brief met direkte goedkeuring en wensten ze ons een heel prettig verblijf in ons nieuwe land, zonder ook maar enige vorm van bewijs te hoeven overleggen!
#76 - 25-04-2005, 19:29 uur

Jez

Ongelovelijk Cheif, dit verhaal. Da's toch van de zotte! Niks tegen sportscholen, maar het gaat hier om een abonnement op een spórtschool...............
#77 - 27-04-2005, 23:13 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Dat bedoel ik!

Alle andere dingen, zoals lopende abonnement op week of maandbladen, werden keuig netjes voortijdig afgebroken en wij kregen het restant nog terugbetaald ook met een briefje erbij dat ze ons heel veel succes wensten met de emigratie!

En dat zonder enige vorm van bewijs!!! Ik had ook kunnen 'liegen' om een abonnement op te zeggen.

En dan zo'n stomme achterlijke sportschool... Alsof ik een levensverzekering wilde ontbinden, waar een 30 jarig kontrakt mee is aangegaan dat het leven zou gaan kosten aan twee zeehondjes die in de Waddenzee zijn verdwaald en in Australie zijn aangekomen, als ik die voortijdig zou laten ontbinden!

Wie denken ze wel niet wie ze zijn??!!!
#78 - 28-04-2005, 02:08 uur

Jez


Wie denken ze wel niet wie ze zijn??!!!

De sportschool! Eén van de belangrijkste instituten van ons land!  ;D ;D ;D
Klopt mijn theorie, dat sportschool synoniem is aan egotrippen, toch wel aardig, denk ik!
#79 - 28-04-2005, 10:38 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Het is me nu ook ineens heel duidelijk geworden, Jez!

Bedankt voor de korte, maar heldere uitleg!!!  ;D :D ;)
#80 - 28-04-2005, 15:53 uur

wjsliedrecht

Ja joh alles loopt hier langs elkaar heen.

Vrienden van mij (Britten) wonen al 10 jaar Illegaal in de VS, eTax, hebben een SNN, worden zelfs opgeroepen voor Jury Duty!!!!! raarrrrr hier alllemaal.. maar wel GAAF!!

Chiefram we moeten nog een keer afspreken!

#81 - 23-05-2005, 06:04 uur

Chiefram

Ja joh alles loopt hier langs elkaar heen.

Vrienden van mij (Britten) wonen al 10 jaar Illegaal in de VS, eTax, hebben een SNN, worden zelfs opgeroepen voor Jury Duty!!!!! raarrrrr hier alllemaal.. maar wel GAAF!!

Chiefram we moeten nog een keer afspreken!

Ja graag!!! Je komt het niet dagelijks tegen dat er twee Nederlanders kort naar elkaar naar het zelfde gebied in de US emigreren. Ik mail je wel even prive met alle gegevens!!!  ;) ;D
#82 - 23-05-2005, 15:30 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15