Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Betaalbaar hotel in Chicago

Discussie gestart

Yvonne&Werner

Wij gaan in september weer heerlijk 3 weken naar de USA en beginnen onze reis in Chicago waar we van 6 tm 10 september blijven. 2 nachten vallen dus in het weekend, twee door de week.
Wie weet een betaalbaar hotel dat een beetje centraal ligt en niet te ver van de metro?
#1 - 05-02-2014, 07:31 uur
Love to go to the USA

Jez

Je zou kunnen kijken bij de Wyndhamketen via Wyndham.com. Over het algemeen goed betaalbaar en je kunt op de kaart kijken waar ze zitten.
#2 - 15-02-2014, 11:21 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

B-man

Je kunt beter even op sites als trivago kijken. Daar kan je alle hotelprijzen per hotel vergelijken en de beste uitzoeken. Soms hebben duurder hotels namelijk aanbiedingen waardoor ze juist aantrekkelijker zijn. Ik slaag op die manier altijd in het vinden van een tophotel op toplocatie voor relatief weinig.
#3 - 15-02-2014, 11:27 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Jez

Kijk dan ook even bij olotels.nl; mijn ervaring is dat die betere aanbiedingen heeft dan trivago. Ook booking.com en hotels.com bieden vaak goede deals. De Wyndham-hotels (Super 8, Days Inn, Travelodge, Howard Johnson, etc.) heb ik nog nooit voordeliger dan bij de keten zelf kunnen vinden.
#4 - 15-02-2014, 11:45 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Wop

Ben net mijn Chicago omgeving aan het verkennen ;-)  Wij verblijven twee nachten in de ESSEX INN, koste ons 138 Euro voor twee nachten (2 volw, 2 kids). En ligt zoals ik nu kan beoordelen redelijk centraal. The Bean, Married with Children fountain, John Hancock etc. liggen op loopafstand. Bovendien hebben ze een gratis shuttle service naar de meeste bezienswaardigheden. Er is een metro station op ong. 500 meter (Harrison)
#5 - 15-02-2014, 12:47 uur

kerkhofs-haesen

Wij verbleven er in The James, Hard Rock hotel, The Wyndham en dit jaar in The Conrad on Magnificent Av. Ook zeer goed is the Hilton Garden Inn. Kijk eens op de sites van trivago, hotels.com en vergelijk met het hotel rechtstreeks. Veel succes! Zéér leuke stad! Enjoy!!
#6 - 28-05-2014, 22:47 uur

Wop

Ben net mijn Chicago omgeving aan het verkennen ;-)  Wij verblijven twee nachten in de ESSEX INN, koste ons 138 Euro voor twee nachten (2 volw, 2 kids). En ligt zoals ik nu kan beoordelen redelijk centraal. The Bean, Married with Children fountain, John Hancock etc. liggen op loopafstand. Bovendien hebben ze een gratis shuttle service naar de meeste bezienswaardigheden. Er is een metro station op ong. 500 meter (Harrison)


Update:  Het was een prima hotel en inderdaad op een mooie loopafstand van enkele bezienswaardigheden.  Zwembad (geliefd bij de kids) was al om 0600 uur 's ochtends open. Dat kwam goed uit ivm met het tijdsverschil ;-)
#7 - 29-05-2014, 11:06 uur

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15