Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Chicago - New Orleans

Discussie gestart

mugsey

Hallo,

Ik ben van plan om in 2011 een reis te maken van Chicago naar New Orleans. Ik ben in 2009 reeds een maand naar de VS gegaan. Maar toen heb ik het Zuid-westen gedaan.

Ik wil voor de nieuwe reis vooral authentieke muziekclubs en -band zoeken. Ik ben een grote bluesfan. En dan kan een bezoek aan de geboorteplaats van de Bluesn iet op mijn palmares ontbreken.
Ik vind echter maar zeer moeilijk reisgidsen en -verhalen over deze trip. Niet zozeer dat deze boeken over muziek en dergelijke moeten gaan. Maar een boek dat zowel over chicago als New Orleans als alles daartussen gaat is niet makkelijk te vinden.
Heeft er iemand tips voor mij over een boek of een website. Of zijn er mensen die zelf ervaring hiermee hebben.

Ik dank jullie reeds bij voorbaat.
#1 - 24-03-2010, 15:59 uur

Yessica

Ik heb hier al aardig wat soortgelijke reizen en 'blues'reisverslagen voorbij zien komen!
Type eens 'blues' in bij zoeken en je vindt ze!
#2 - 24-03-2010, 20:24 uur



Tet14

Misschien heb je hier iets aan: http://verenigdestaten.info/rsvh/ho01.html
#3 - 07-04-2010, 21:00 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15