Best forum lezers,
Al een tijdje geregistreerd hier op het forum maar nooit echt actief aan het posten geweest, gebruik het forum zelf het meeste om te "googlen" naar informatie die misschien relevant is voor mijzelf.
Ik studeer op het moment International Business and Management op de Fontys te Eindhoven. Een onderdeel van deze major is een minor. De minor die ik gekozen heb is "study abroad" en deze study abroad zal plaats vinden op Bowling Green State University in Ohio. Heb vorige week digitale I-20 form ontvangen en zal zodra de hard copy binnen is een afspraak maken bij de American Embassy voor de F-1 VISA application. Ik ben al een aantal keren in de US geweest en dan met namen in Michigan (Detroit area). Heb daar na de bezoeken leuke contacten op gedaan en wil dus eigenlijk vanuit Bowling Green regelmatig die kant op rijden (uurtje rijden met de auto). Ik zal voor een periode van 18 weken in Ohio blijven.
Mijn vraag is, en ik hoop dat er hier wat mensen zijn die hier ervaring mee hebben, wat is nu het slimste; auto huren of kopen? Is kopen uberhaupt wel mogelijk?
Bij voorbaat dank,