Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hiawatha NP in Michigan

Discussie gestart

Martine1979

Wie is er wel eens in Hiawatha NP geweest?
Een familielid van me is er voor een klein jaar naartoe en ik vraag me af wat er in dat deel van de VS meer te doen is dan wat wij vorig jaar in Canada (Algonquin NP) hebben gedaan: kanoën, wildkamperen, wandelen. Is het aan te raden om in dat gebied van Amerika een rondreis te maken? Je hoort, leest en ziet vooral reisinformatie over NY, Florida en het Westen, maar ik ben benieuwd wat Michigan en Wisconsin bijvoorbeeld te bieden hebben (de bestaande topics incl. foto's heb ik al gezien).
#1 - 07-11-2009, 18:23 uur

Jez

Ik heb zelf nog een route klaar liggen door de Great Lakes-regio en verwacht er vooral veel natuurschoon te vinden.
#2 - 07-11-2009, 19:18 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

hdeweert

Het noorden en met name het midden is voor de doorsnee toerist niet interessant. Daarom vind je er niet zo veel over.
Natuurlijk zijn er ook in dit deel van Amerika mooie dingen te zien en leuke dingen te doen maar die zijn voor de Amerika bezoeker vaak niet spectaculair genoeg.
IK denk dat zoals Jez al aangeeft dat het blijft bij een schitterende natuur.
Succes
Harm
#3 - 07-11-2009, 19:42 uur

bgroeneveld

Het ligt er natuurlijk aan waarvoor je naar de VS komt. De Grand Canyon is natuurlijk uniek, evenals New York, San Francisco en zo.

aAar als je naar de VS komt om het 'echte' Amerika te zien, dan is het Middenwesten een goede bestemming. Niet dat jachtige gedoe van een grote stad, of dringen tussen de toeristen door, maar leuke steden, stadjes, dorpen, gehuchten, natuurschoon.

PLUS: de mensen, die in het midden minder gehaast zijn en nog interesse hebben in een toerist en erg trots op hun brokje Amerika.

Als je ooit rond 4 juli in de VS bent, bijvoorbeeld, moet je niet naar de grote steden, maar naar de kleine plaatsjes, waar alle brandweerauto's uit de wijde omgeving meerijden in de parade en alle schoolfanfares trots lopen te blazen en stappen.

Om Shakespeare (Hamlet) maar eens te vermoorden: Er zijn meer dingen tussen New York en Los Angeles dan waar jouw filosofie over droomt. Als u begrijpt wat ik bedoel. (Sorry, die studie Engels heeft de meest vreemde brokjes tekst in mijn geheugen achtergelaten).
#4 - 09-11-2009, 14:11 uur

Jez

Die route die ik had liggen gaat in september 2010 gereden worden....... 'k Heb net de tickets geboekt. Nu zijn wij ook fan van Canada en nog niet in Ontario geweest. Dus ben ik aan het kijken of we onderlangs Lake Superior via Michigan of bovenlangs door Ontario gaan.
#5 - 16-12-2009, 22:55 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15