Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Indy 500

Discussie gestart

Racerke

Als autosportfreak ben ik van plan om volgend jaar tijdens mijn rondreis in de VS de Indy 500 bij te wonen.

Zijn hier mensen die dat al gedaan hebben of een andere race?
Tips voor goede plaatsen of toffe zaken?
#1 - 03-01-2008, 21:17 uur

allard

Quote uit forum West:

Citaat
Nog even buiten de context van het forum West. Overnacht je ook in Indianapolis? Zeker reserveren. Reken wel op een forse toeslag op de standaard rate tijdens de Indy.
Doe ik tegen vrijdag... . Dat het meer kost maakt niet uit.
Ben jij er al geweest? Waar heb je gezeten? En welke plaatsen raad je aan?? 


Nee hoor, ik ben niet zo'n race fanaat. In '71 eens naar de Nürnburgring geweest en in '74 naar Francorchamps. Dat was voldoende om voor de rest van mijn leven mijn behoefte in dit soort evenementen af te dekken. Wat betreft Indianapolis tijdens de Indy: Wij hebben voorjaar '95 eens in Seymour (IN) overnacht. Zelfs daar ging tijdens de Indy al ruim $100 bij de kamers op. Het is een nogal populair evenement en dat merk je tot in de wijde omtrek in de vraag naar logies. Vandaar maar niet te lang wachten met reserveren.

Allard
#2 - 09-01-2008, 20:15 uur

hugo 1972

In 2007 de race bezocht, was erg leuk,  zorg ervoor dat je ook de avond ervoor niet mist, geweldig feest buiten op straat.
Verder hebben wij een via internet de kaarten besteld, samen met een campingplaats voor een tentje met auto, kostte volgens mij nog geen 10 euro extra.  Geslapen overigens in de auto, daar we geen tent hadden.....
#3 - 01-05-2008, 19:03 uur

M. Haanstra

Ik ben 2 jaar geleden bij de Indy500 geweest. Tickets via internet gekocht voor circa 40 dollar. Ik heb de nacht ervoor in Greenwood, indiana overnacht en 's ochtends met de auto naar indianapolis vertrokken. Ging prima, ruim op tijd op de baan. Ook bij het weggaan 's avonds ging alles goed, binnen een uur van de baan op de snelweg.

Maar wat was het warm toen, de 4e heetste indy ooit. En neem oordopjes mee, die zijn echt nodig.
#4 - 18-06-2008, 22:21 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15