Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

mount rushmore en badlands

Discussie gestart

Satin13

Wij hebben dit jaar een stukje Wyoping en South Dakota gedaan en zijn er op slag verliefd op geworden. Devil's Toweris enorm fascinerend (betoverend zelfs). Mount Rushmore vonden we wat minder minder, misschien omdat het zo'n anticlimax was na Crazy Horse memorial (absolute aanrader!!!). We hebben Cody gezien (en er gelogeerd in de Best Western, top!), en er Buffalo Bill Historical Center gedaan. Het is één groot museum met vijf categorieën, ook de moeite. Ook in Cody in het Cody Old trail Town (geloof ik dat het heette). Jammer alleen dat het zo warm was. In de veertig graden. De Badlands hebben we in 48°C gedaan! Toch leuke herinneringen. Deadwood was ook wel leuk, maar erg toeristisch (daar werd Buffalo Bill doodgeschoten in the Eagle Bar).
Zeker de moeite en enorm vriendelijke mensen.
#16 - 03-12-2006, 12:18 uur
USA rocks!




danny debals

... we werden al direct aan de kant gezet door een Ranger voor speeding (en later nog een tweede maal in Bryce Canyon)....

Kreeg je dan direct al een bekeuring? Of gewoon een waarschuwing? En hoeveel reed je te vlug?
Ik zou zeggen, leve de cruise control, maar ja, dat helpt je eigenlijk alleen maar op de highways...
#17 - 03-12-2006, 17:06 uur
Danny Debals

ned in MO

Ga je naar yellowstone, overnacht dan bij de KOA in Grey bull wyoming. Eigenaren zijn mijn schoonouders (Nederlanders dus) en serveren zelfs een kopje onvervalste DE koffie.
#18 - 13-12-2006, 05:04 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15