Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Idaho, Montana, waar ga ik beginnen....???

Discussie gestart

Jennie

Hallo allemaal,
Na een geweldige vakantie dit jaar naar Canada en Alaska, is er een idee geboren om wellicht volgend jaar jaar Idaho en Montana te gaan. Dat is uitgangspunt nummer 1. Natuur, dieren en afwisselend steden bezoeken. Wij zijn geen hikers maar hobbyfotografen die graag mooie dingen vastleggen. Wie heeft er tips wat ik echt moet zien. Al vaak in Amerika geweest maar nog nooit deze regio. Ik hoor graag van jullie.  ;D
#1 - 06-08-2013, 09:45 uur
Na 16 keer USA, 2016 Canada en Orlando

Jez

Hoi Jennie,

Wij vonden Idaho - maar ook Montana - prachtig! Helaas hebben we alleen nog maar de onderkant van Idaho gezien, dus gaan we zeker nog eens terug voor de rest! Misschien heb je iets aan ons reisverslag 2007 voor ideeën. verder begin ik altijd met "mijn bijbel: Scenic Highways & Byways van National Gegraphic. Daarmee zet ik de route op en ga die dan verder uitwerken met alle bezienswaardigheden die we onderweg tegenkomen en mogelijk willen bezoeken.

Succes!
#2 - 06-08-2013, 20:27 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Hans B

@Jez
is jouw Scenic Highways & Byways van National Gegraphic
ongeveer hetzelfde als op internet http://byways.org/
#3 - 07-08-2013, 20:17 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Jez

Yep, zelfde routes! maar niet handig op het nachtkastje....  ;)
#4 - 07-08-2013, 20:46 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Jennie

kijk, hier kan ik iets mee, dan jullie wel.  Ben idd ook reisverhalen aan het lezen.  Groetjes, Jennie
#5 - 07-08-2013, 22:06 uur
Na 16 keer USA, 2016 Canada en Orlando

Old Faithful

Ik weet niet of een stukje Oregon een optie is. In dat geval is John Day Fossil Beds N.M., en dan met name de Painted Hills aan het einde van de dag, een tip.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
#6 - 08-08-2013, 00:47 uur
Groet,

Old Faithful

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15