Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Route Minneapolis - Seattle

Discussie gestart

Harrie

Komende september wil ik vanuit Minneapolis in drie weken tijd naar Seattle reizen.
Heeft iemand van de forumleden nog tips of wellicht een interessante route?

Alvast bedankt.
#1 - 14-03-2011, 23:07 uur

Jez

Tja, je kunt alle kanten op..... Ben je hier al eens geweest? Heb je zelf al bepaalde must see's in gedachten?
#2 - 14-03-2011, 23:10 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Pieter79

Mall of America, Badlands in SD, Mt. Rushmore SD, Yellowstone om maar eens iets te noemen.

Gr. Pieter
#3 - 14-03-2011, 23:48 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Johan

Het ligt er maar net aan hoe je de route wil rijden uiteraard!

Ik zou Glacier N.P. en de Northern Cascades niet overslaan! Maar als je niet via die kant gaat dan wprdt het een heel ander verhaal.
Wellicht kun je wat duidelijker zijn hoe je ongeveer wil rijden, of is letterlijk alles nog open?
#4 - 15-03-2011, 02:34 uur

Hans B

Canada: Icefields Parkway?
#5 - 15-03-2011, 07:38 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Harrie

Omdat ik Mall of America,  South Dakota, Yellowstone enz. al enkele keren gedaan en gezien heb wil ik me concentreren op een noordelijke route met wellicht afstekers richting Canada. Bezienswaardigheden beschreven in de bekende reisboeken hoeven niet benoemd te worden. Ben meer op zoek naar "onbekende" interessante zaken die zeker de moeite waard zijn. We houden van geschiedenis, natuur, wandelen, vissen enz.
Leuke tips mbt restaurants en lodging zijn ook welkom.

Thx,

Harrie
#6 - 21-03-2011, 21:33 uur

Pieter79

Misschien dit: http://www.nps.gov/voya/index.htm
Weet niet of deze in je reisboeken staan maar toch maar de link.

Succes met de voorbereidingen!

Gr. Pieter
#7 - 21-03-2011, 21:58 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15