Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Tolways rond Chicago

Discussie gestart

Amarilisvos

Hallo,
In juni zijn wij weer voor vier weken naar de States. Dit jaar wordt het Noord-Illinois, Iowa en Zuid-Wisconsin.
De eerste dagen logeren we in Arlington Heights en zullen we ettelijke keren de tollways moeten gebruiken. Weet er iemand wat de eenvoudigste/goedkoopste manier is om te betalen?
Bedankt voor de tips.
#1 - 11-02-2013, 22:25 uur
2007 - VA en DC / 2009 - DC, PA, DE en VA / 2010 - IL, KY en IN / 2011 - MD, DC, DE en VA / 2012 - GA en SC / 2013 - IL, IA, WI
Onze reisverslagen kan je bekijken op onze  website

Jez

Goedkoopste is tolwegen vermijden, hoewel je de winst wellicht weer inlevert op benzine.... Wat ga je die eerste dagen doen? Als je Chicago zelf gaat bezoeken, zou ik lekker de auto laten staan en met de E-train reizen. Als er geen station op loopafstand is, kijk dan voor een park & ride CTA-parkeerplaats. In 2010 betaalden we voor 12 uur parkeren 4 dollar en een enkeltje met de E-train kostte toen 2,25 pp. Wij vonden het ideaal.
#2 - 12-02-2013, 00:03 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Amarilisvos

Goedkoopste is tolwegen vermijden, hoewel je de winst wellicht weer inlevert op benzine.... Wat ga je die eerste dagen doen? Als je Chicago zelf gaat bezoeken, zou ik lekker de auto laten staan en met de E-train reizen. Als er geen station op loopafstand is, kijk dan voor een park & ride CTA-parkeerplaats. In 2010 betaalden we voor 12 uur parkeren 4 dollar en een enkeltje met de E-train kostte toen 2,25 pp. Wij vonden het ideaal.
Wij gaan 2 dagen Chicago bezoeken (History Museum, Field Museum en John Hancock Center). Parkings zijn duur, dus je tip voor de CTA-parkeerplaatsen ga ik eens bekijken.
Voor de rest bezoeken wij Rockford, Beliot en Lake Geneva. Voor de eerste twee opteren wij toch om de tolweg te gebruiken. In 2010 gooiden wij gepast geld in de korven, maar dan moet je klein geld bij je hebben en de prijzen kennen. We zijn ondertussen drie jaar verder en er zal toch al het een en ander veranderd zijn.
#3 - 12-02-2013, 07:18 uur
2007 - VA en DC / 2009 - DC, PA, DE en VA / 2010 - IL, KY en IN / 2011 - MD, DC, DE en VA / 2012 - GA en SC / 2013 - IL, IA, WI
Onze reisverslagen kan je bekijken op onze  website

Pieter79

Ik was er in December, heb gewoon cash meegenomen en betaalt in de bemande toll boots. Als je verder buiten de spits rijdt dan zie ik geen probleem om van de tolweg af te wijken en zo Chicago in te rijden. Normaal gesproken kun je je navigatiesysteem in stellen op het negeren van tolwegen. In en uit Chicago is redelijk duur, tol was iets van 20-30 dollar, over de I-90. Daar kun je heel wat voor om rijden.

Gr. Pieter
#4 - 16-02-2013, 15:50 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15