Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Trip Denver-Yellowstone-Denver zomer 2012

Discussie gestart

kve

Hallo USA lovers, 8)

Wij zijn een gezin van 4 met 2 zonen van 14 en 12. Ik ben volop bezig een reisroute (selfdrive , geen camper)  uit te werken voor deze zomer 2012. Dankzij verschillende posts op dit forum al aardig wat info verzameld maar had toch nog een paar vragen.

Hieronder vindt je mijn voorlopige planning.
Ik had hierbij volgende vragen:
- alle opmerkingen rond de planning zijn  : te veel tijd daar , te weinig hier,...
- Waar het best verblijven in Custer regio ? (Rapid city, Hill City, Keystone,.....)
- Tussen Custer regio en Cody: Buffalo of Sherdidan ?
- Heel belangrijk: we spenderen 4 nachten en 4 volle dagen in Yellowstone: Wij willen hier volop van genieten. We willen best éénmaal verhuizen in deze tijdspanne. Welke 2 locaties zijn dan het meest aangewezen om te overnachten en zo YS het beste te ontdekken ?
- Route vanuit Jackson naar Moab met tussenstop. Welke route is de meest waardevolle (scenic,...) (via Salt Lake City, via Vernal, andere..) ?

Alvast bij voorbaat bedankt voor alle reacties en info
Groetjes
Koen

14/jul   dag 1   Aankomst Denver   
15/jul   dag 2   Denver- region Custer         Hill City of Rapid City of XXX ?
16/jul   dag 3   regio Custer            Hill City of Rapid City of XXX ?
17/jul   dag 4   regio Custer            Hill City of Rapid City of XXX ?
18/jul   dag 5   Custer- Buffalo/Sherdidan      Buffalo of Sherdidan ?
19/jul   dag 6   Buffalo/Sherdidan-Cody   
20/jul   dag 7   Cody- Yellowstone         verblijf in YS ?
21/jul   dag 8   YS               verblijf in YS ?
22/jul   dag 9   YS               verblijf in YS ?
23/jul   dag 10   YS               verblijf in YS ?
24/jul   dag 11   YS- Grand Teton NP   
25/jul   dag 12   GTNP   
26/jul   dag 13   GTNP- XXX            welke is mooiste route naar Moab?
27/jul   dag 14   XXX- Moab            (via SLC of Vernal of XXX ?)
28/jul   dag 15   Moab   
29/jul   dag 16   Moab   
30/jul   dag 17   Moab- Estes Park (RMNP)   
31/jul   dag 18   Estes Park   
1/aug   dag 19   Estes Park   
2/aug   dag 20   Denver   
3/aug   dag 21   Vertrek Denver   
4/aug   dag 22   Brussel   


   
#1 - 08-01-2012, 22:49 uur

Tet14

Je hebt al heel wat adviezen op de diverse forums gehad Kve maar je geplande reis heeft niets met het Midwesten te maken.
Tet
#2 - 11-01-2012, 17:14 uur

monique2331

Het kan in het westen staan maar er komt ook staat in voor waar ze heel wil wat in de midwest staat.
#3 - 01-02-2012, 20:48 uur
« Laatst bewerkt op: 01-02-2012, 20:55 uur door monique2331 »

Tet14

In dit forum zijn de staten SD en ND idd ingedeeld in het midwesten maar het zijn geen midwest staten maar Plains states.
#4 - 02-02-2012, 11:18 uur

melvin

Ik heb niet overal ervaring mee, maar probeer je zo goed mogelijk te helpen wat ik weet.
Aantal overnachtingen in Yellowstone zijn naar mijn mening prima. Wij zijn 2 jaar geleden ook daar geweest en waren hier ook 4 nachten. Persoonlijk had ik na 4 nachten alles gezien van het park wat ik wilde zien en hadden zelfs de laatste dag nog wat tijd over om even te relaxen. Ik denk zelf niet dat het nodig is om op 2 plekken te overnachten. Wij hebben bij de canyon van Yellowstone overnacht wat midden in het park ligt. Vanuit hier zijn we gewoon iedere dag een ander stuk gaan bekijken. http://www.yellowstonenationalparklodges.com/canyon-lodge-cabins-86.html dit is de site waar wij hebben geboekt en overnacht. Het zijn echte cabins. Dus wel geen luxe, maar wel midden in het park, waar je 's morgens wakker wordt met de elanden en bizons voor je deur. Echt prachtig!
Zelf hebben wij in Sheridan overnacht. In deze plaats was naar mijn mening vrij weinig te doen. We zijn vanuit hier verder gereden de dag erna op weg naar Yellowstone en kwamen in Cody terecht, hier zijn we gestopt en zagen we het Buffalo Bill museum liggen. Hier zijn we zeker voor gestopt en hebben we toch een paar uur rondgelopen, dit is zeker een aanrader. Dus ik persoonlijk geef als advies Cody. http://www.bbhc.org/visit/hours/ kijk hier voor het museum.
Verder weet ik ook niet al te veel van jou route af. Denver was leuk om eens een dag door het centrum te lopen, voor de rest vond ik hier ook niet veel aan.
Ben je ook van plan naar mount Rushmore te gaan?
Ik hoop je hiermee al iets geholpen te hebben.

Melvin
#5 - 26-02-2012, 21:00 uur
2005: Florida,   2008: west,   2010: mid-west,   2012: north-east --> www.melvinchani.reismee.nl,   2014: mid-west --> www.roufs.reislogger.nl
2015/2016 Internship Wallstreet, NY --> www.brightlightsbigcityny.wordpress.com & www.verenigdestaten.info/stage-in-new-york/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15