Bedankt Voor jullie reactie!
@Hans B: Heb je ook al op het andere forum van het westen gesproken. Hmmmm. Hel leek mij zo handig om met een camper te gaan, en daarbij wil ik dat het een vakantie wordt, en niet alleen maar rijden. Een camper geeft mij meer het gevoel van vakantie. Ik heb ervaringen met een auto+motels en een camper en een camper gaf toch wat meer "we zijn op vakantie" gevoel. En al staan we op een grote RV parkeerplek, dan nog heb je je eigen huisje en mijn dochter haar eigen bedje.
Als ik vlieg naar Chicago, zullen we daar wel een auto huren. Dan zijn we mobiel.
Ik weet niet hoeveel de drop off kosten zijn. Dus de vraag is nog of ik een "rondje"maak van LA naar LA (of SF/SF) of dat ik van LA/SF naar phoenix/LV rij en daar het vliegtuig pak.
Gelukkig denk ik er al een jaar vantevoren aan!
@Jez; en ik maar denken dat ik netjes mijn item op het juiste forum moest plaatsen, maar je reageert gelukkig op alletwee mijn berichten.
Ik ga onderzoeken hoe het met die tickets zit. De pech is alleen dat je op het internet blijkbaar tot half juni kan boeken. Misschien toch een reisbureau bezoeken.