Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

vanuit Blackhills naar Yellowstone welke route?

Discussie gestart

Danielle

Hallo,

Kunnen jullie mij vertellen wat een betere/mooiere route is:

Het gaat om het laatste stuk vanuit de Blackhills naar Cody. Is het mooier om via:
Buffalo - Worland - Greybull - Cody (187 mile) of 
Buffalo - Sheridan - Ranchester - Greybull- Cody (179 mile).

Als jullie opmerkingen/commentaar hebben bij dag 1, graag.

Dag 1: Custer state park 16 /16 A  (door park) – Mount Rushmore (Rockerville) - Hill city – Deadwood – Lead – Spearfish – Sundance op de highway 14 - Devils Tower –  Gilette - Buffalo.
Dag 2: Buffalo - ? - Cody - Yellowstone.

Alvast bedankt.
Daielle
#1 - 05-05-2009, 23:13 uur

Hans B

In 2002 hebben wij de route Cody - Thermopolis - Worland - Buffalo gereden.
Ik vond dat wel een mooie route.
Het eerste deel tussen Cody - Thermopolis - Worland was heuvelig prairieland, by Ten Sleep ga je de bergen in dat was een heel mooi stuk. In Thermopolis heb je nog de grootste mineral hotspring ter wereld liggen. Je kunt daar gratis in de thermal pool. Er naast ligt een (betaald) zwembad.

In 1988 hebben we de route Buffalo - Sheridan - Ranchester - Lovell (14A)- Cody gevolgd.
Ik kan mij daar weinig meer van herinneren, zal ongetwijfeld een mooie route zijn geweest. Wat ik mij wel herinner is, dat wij bij het Bighorn Lake hebben geslapen en er enorme wolken in het westen waren te zien. De volgende dag zijn we naar Cody gereisd en de dag erop naar Yellowstone. Het bleken de branden te zijn in Yellowstone. Deze waren op 150 mile afstand te zien. Gelukkig konden wij nog 3 dagen in Yellowstone zijn en werden er daarna uitgestuurd vanwege het gevaar.

Hans
#2 - 06-05-2009, 15:58 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

ned in MO

Ik zou alleen stoppen bij de Greybull KOA voor de nacht  ipv naar Cody. Hele mooie camping en de eigenaren spreken er Nederlands (zijn mijn schoonouders namelijk) :afro:
#3 - 10-05-2009, 02:38 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15