Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Welk rijtuig boeken voor treinrit Gunniston Silverton?

Discussie gestart

Mildred

Hallo USA$ALL-leden,

Ik twijfel erg welk rijtuig ik het beste kan boeken voor de Silver Plume Express van Gunniston naar Silverton.
Open lijkt me leuk, maar:
--  ik heb een paar keer gelezen dat je nogal beroet eruit komt;
--  we gaan op 2 juni en misschien is het dan nog wel erg koud;
--  kun je makkelijk uit je bank weg, omdat die helemaal langs het raam loopt.

Als het een dicht rijtuig wordt, kun je dan goed genoeg door de ramen fotograferen/filmen?

Hopelijk kan iemand mij weer helpen.
Alvast bedankt.

Groetjes,
Mildred
#1 - 23-03-2009, 13:38 uur

Hans B

Ik twijfel erg welk rijtuig ik het beste kan boeken ........ 



 ;)
#2 - 23-03-2009, 14:04 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

hdeweert

The Silver Plume Express van Gunniston naar Silverton is voor mij een onbekend fenomeen. Volgens mij rijd er geen trein tussen Gunnison en Silverton. Wel rijd er een trein tussen Durango en Silverton.

http://www.durangotrain.com/ride-us

  het verhaal.

de plaatjes .
#3 - 23-03-2009, 15:05 uur

Mildred

Beste 'hdeweert',

Ik ben zo druk bezig met de planning en de slaapplaatsen dat ik alles door elkaar gooi!  De Silver Plume Express rijdt bij Georgetown, een stuk hoger. En ik bedoel dus inderdaad Durango.

Bedankt voor de links naar de mooie foto's en de reisverslagen. Ook weer erg leuk om te zien en te lezen!

Ik weet niet in welke tijd uw reis plaats vond, maar wij gaan 2 juni. Er schijnt ook een mogelijkheid te zijn om met de bus naar Silverton te gaan en met de trein terug. Die vetrekt dan, net als de bus, om 2.00 uur pm uit Silverton en komt om 5.30 weer in Durango. Zou dat handig zijn? Warmer? Of is juist de rit richting Silverton mooier?

Uit de foto's trek ik de conclusie om het open rijtuig te reseveren, klopt dat?

Met vriendelijke groet,
Mildred
#4 - 23-03-2009, 20:26 uur

hdeweert

Hallo Mildred
Heen met de trein en terug met de bus of andersom het maakt niet uit, alleen ben je in het eerste geval eerder terug in Durango.
De keuze voor een open of gesloten rijtuig hangt helemaal van je eigen smaak af.
Ik vond het wel een mooi gezicht om per trein in Silverton aan te komen.

Harm
#5 - 23-03-2009, 22:19 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15