Net terug van onze rondreis en ik moest erg lachen toen ik in Jez dr stuk Wall/Wall Drug Store voorbij zag komen. Wij zijn daar namelijk gillend weggereden. waren er gestopt om te lunchen maar werden gek van de mensenmassa. Nu kan ik best tegen mensenmassa's maar niet als ze stuk voor stuk chagrijnig kijken met een blik van help haal me hier weg. Dus ik vind het persoonlijk echt geen aanrader. Wij hebben zelf badlands gedaan vanuit Rapid City, op zich niet ideaal want je bent een uur onderweg eer je in Badlands bent en dan begin je pas aan de loop die ook een uur duurt (minstens) dus ik kan je wat dat betreft niet raden. Maar moet er wel bij vertellen dat wij Rapid City wel ideaal vonden liggen tussen Mr Rushmore/Custer en Badlands, dus als je vanaf Badlands doorreist dan werkt het wel.
Wij hadden Bear Country ook in de planning maar omdat we al de ongelooflijke mazzel hadden om 7 beren in het wild te zien hebben we er toch vanaf gezien.
In Rapid City (buitenrand) hebben we trouwens overnacht in de Big Sky Lodge en dat is super bevallen en mocht je tijdens je reis Devils Tower aan willen doen dan raad ik echt van harte een overnachting (of meer) aan in de Mountain HideAway Bed & Breakfast in Sundance. Ontzettend mooie cabin, top ontbijt en de ligging is echt geweldig.