Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Fotowedstrijd Amerika

Discussie gestart

usa4all

Doe mee met onze Amerika fotowedstrijd en win je afdruk op een 60x90 Xpozer!
#1 - 06-02-2014, 23:12 uur
USA4ALL brengt Amerika dichterbij Nederland!

Word lid van USA4ALL op Facebook!

B-man

De site ligt eruit.

Nadat ik een foto probeerde te uploaden, hopelijk niet de oorzaak.... ^-^ ;D
#2 - 07-02-2014, 17:12 uur
« Laatst bewerkt op: 07-02-2014, 17:19 uur door B-man »
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Wop

De site ligt eruit.

Nadat ik een foto probeerde te uploaden, hopelijk niet de oorzaak.... ^-^ ;D

Waarschijnlijk jouw schuld  ;D

Er was iets mis, maar het werkt weer....
#3 - 07-02-2014, 18:49 uur

simona

Ik wil graag een foto uploaden maar ik krijg elke keer een gekke pagina nadat ik op uploaden heb gedrukt.
Een camera met de tekst weet u zeker dat u dit wil doen? De pagina staat dan ook uiterst rechts....
#4 - 12-02-2014, 19:22 uur

Wop

Ik wil graag een foto uploaden maar ik krijg elke keer een gekke pagina nadat ik op uploaden heb gedrukt.
Een camera met de tekst weet u zeker dat u dit wil doen? De pagina staat dan ook uiterst rechts....


Lukt het je op daar een screendump (klik op prntscreen)  van te maken en naar mij te mailen? Dit heb ik nl niet eerder gehoord.  Mailen kan naar wop(a)usa4all.nl
#5 - 12-02-2014, 20:44 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15