Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Fotowedstrijd!

Discussie gestart

Chris RTA

Ja ik zou best willen meedoen, maar dan had ik niet zo dom moeten zijn om al mijn fotos van de pc te wissen en uit de prullenbak te verwijderen. Hoe dom kon ik zijn, maar het is gebeurd.
Alle 2015 foto's  weg.
Dus komend jaar maar weer nieuwe maken.

Ai Dat is vervelend Hans!

Er is software beschikbaar dat alle foto's weer terug haalt. Bestanden worden namelijk nooit verwijdert van de computer. Je zegt alleen tegen je computer dat ze niet meer beschikbaar mogen zijn. Zolang je er niets overheen schrijft staan de foto's er nog gewoon op. Zoek maar eens op google naar foto recovery software.
#16 - 15-01-2016, 17:30 uur

jhbechthum

Er is software beschikbaar dat alle foto's weer terug haalt. Bestanden worden namelijk nooit verwijdert van de computer. Je zegt alleen tegen je computer dat ze niet meer beschikbaar mogen zijn. Zolang je er niets overheen schrijft staan de foto's er nog gewoon op. Zoek maar eens op google naar foto recovery software.

Klopt, maar dan moet er geen nieuw bestand op dezelfde plaats geschreven zijn.
Belangrijk is dat je in zo'n geval de computer niet meer gebruikt, de schijf op een andere computer aansluit en dan alleen gaat lezen; niet schrijven, ook niet de teruggehaalde foto's.
Blijkt maar weer hoe belangrijk een goede back-up is  :'(

Johan
#17 - 15-01-2016, 20:12 uur
Bezocht: AL-AR-CO-FL-GA-HI-ID-MI-MS-NC-NE-NY-PA-SD-TN-UT-VA-WV-WY
2019: UT-AZ-NV-CA-GA-AL

Terpies

Ja ik zou best willen meedoen, maar dan had ik niet zo dom moeten zijn om al mijn fotos van de pc te wissen en uit de prullenbak te verwijderen. Hoe dom kon ik zijn, maar het is gebeurd.
Alle 2015 foto's  weg.
Dus komend jaar maar weer nieuwe maken.

Misschien kun jij volstaan met het verhaal en een beschrijving van de foto die je wilde insturen....krijg je (mits het verhaal goed is natuurlijk) alvast de poedelprijs.

Ik neem aan dat met jouw beschrijving en onze visuele verbeeldingskracht een aantal forumleden exact in staat zijn om in te kunnen schatten wat er op je foto staat.

Mijn stem heb je alvast ;)
#18 - 15-01-2016, 23:52 uur

Dirc

Er is software beschikbaar dat alle foto's weer terug haalt. Bestanden worden namelijk nooit verwijdert van de computer. Je zegt alleen tegen je computer dat ze niet meer beschikbaar mogen zijn. Zolang je er niets overheen schrijft staan de foto's er nog gewoon op. Zoek maar eens op google naar foto recovery software.

Klopt, maar dan moet er geen nieuw bestand op dezelfde plaats geschreven zijn.
Belangrijk is dat je in zo'n geval de computer niet meer gebruikt, de schijf op een andere computer aansluit en dan alleen gaat lezen; niet schrijven, ook niet de teruggehaalde foto's.
Blijkt maar weer hoe belangrijk een goede back-up is  :'(

Johan

Wellicht overbodig, maar ik betaal 2 euro (of dollar) voor wat ruimte op onedrive. Voorheen had ik google drive, ook prima.
Al mijn foto's staan altijd daar en dus vrij zeker van goede backups en dergelijke.

#19 - 16-01-2016, 11:13 uur

Hans B

Ik weet het, het was een oerstomme actie.
Ik heb de PC naar een erkend bedrijf gebracht, maar die kon helaas ook niks voor mij betekenen.

April - Mei gaan we weer naar Tucson, misschien moeten we hetzelfde rondje nog maar eens maken.
Gelukkig had ik ook nog video gemaakt, dus er is nog wel iets bewaard gebleven.
#20 - 16-01-2016, 12:04 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Hans B

@Hans B:
Citaat
Voor het eerst in 20 jaar heb ik geen idee wat het rondje zal worden.

Ik zit in dezelfde situatie. Zit erg te twijfelen tussen een ritje met de camper:
1-Toronto - Ann Arbor - Halifax
of
2 - In de buurt op/rond Nova Scotia + New England
of
3 Calgary - Banff - Jasper - Fort Nelson (via 97) Haines en terug vliegen van Whitehorse
Ik heb nog enkele Canada vragen maar die zet ik wel onder "Canada" :)
Gr.
Marco
Ik ben zelf met de camper al eens van Montana naar Alaska vv gereden.
Geweldige trip, maar wat is BC een eind.
Eenmaal in Alaska waren de afstanden redelijk te doen.

#21 - 16-01-2016, 12:06 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15