Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

14 dagen New York en omgeving

Discussie gestart

blondie

Hallo,
Mijn man en ik willen in juli 14 dagen naar New York en omstreken. Het is de eerste keer dat we dit deel bezoeken. Daarom willen we 5 à 7 dagen in New York blijven zodat we de tijd hebben om veel te zien. Voor de andere 7 dagen weet ik niet goed wat een haalbare route is. Ik dacht aan de Niagara Falls, Washington, Philadelpia en ev. Boston (whale wath). Wie kan me helpen met bruikbare tips, vooral qua route en een (niet te gejaagde) tijdsplanning.
Alvast bedankt!   
#1 - 19-12-2010, 14:02 uur

Hans B

Het ligt er een beetje aan wat je allemaal wilt zien. Zoals het nu lijkt, wordt het meer een stedentrip. Niks mis mee.
Wil je tussen de steden ook van de natuur (wandelen) en kleinere dingen genieten (bv Gettysburg met de burgeroorlog, Amish) wordt 14 dagen wat krap.
Philadelphia en Boston ben ik nnog nooit geweest.
New York 5 á 7 dagen is helemaal oké, voor Washington heb ik zelf eens 3 dagen genomen, de Niagara Falls 1 dag (Maid of the Mist en wandelen) + ook een overnachting, want 's avonds zijn de watervallen erg mooi verlicht. Moet je wel aan de Canadese kant staan om het te zien.
#2 - 19-12-2010, 16:30 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Jez

Philadelphia is een erg leuke stad, veel historie natuurlijk. Zeker doen, dus. Tja, en verder ligt het inderdaad aan je interesses. Tussen NY en Boston heb je veel mooie dingen, je kunt langs Cape Cod. De Catskills zijn mooi, een bezoek aan OCC superleuk.
#3 - 19-12-2010, 19:10 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15