Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

2,5 week Noord USA

Discussie gestart

wilstijl

Hallo iedereen,

Ik en mijn vriendin gaan deze zomer 2,5 week naar noord-oost USA. We vliegen naar JFK en daar zijn we dan 3 dagen. We gaan dan langs Albany, Syracuse, Rochester, Buffalo/Niagara Falls, Erie, Pittsburgh, Washington DC, Baltimore, Philadelphia, en dan weer terug naar New York.

We hebben de vlucht geboekt, en het hotel voor New york. Het hotel is het Amsterdam court hotel in het midden van New York. Dit konden we boeken met een leuke vroegboek korting van 40 procent  per dag!!  Auto willen we ook nog boeken, en de rest daar zien.

Nu is mijn vraag..... Wat is slim om te doen? Daar steeds een hotel zoeken onderweg? Scheelt dit veel in de prijs? Helaas moeten we bij de huurauto 200 euro meer betalen omdat ik 22 ben. En dus nog onder de 25 jaar catogorie val.

Verder zijn alle tips zeer welkom, want ik ben druk aan het zoeken wat te doen en wat te plannen voor deze leuke trip.


Alvast bedankt


William
#1 - 02-03-2009, 20:19 uur

thieske

Van te voren al eens wat recensies en prijzen vergelijken is slim, vooral als je die vergelijkingen bundelt in een schriftje en daarmee onderweg gaat.
wij hadden slechts 3 hotels geboekt in de grote steden. Voor de rest zijn we voornamelijk in motels ondergedoken. Of een motel/hotel goedkoop/duur is hangt af van onder andere de drukte en het tijdstip waarop je binnen loopt. Op de bonnefooi ergens binnen lopen heeft ons geen windeieren gelegd, want als men ergens te veel vroeg dan waren we gewoon "not interested". Dan moet je er wel zeker van zijn dat je in de buurt nog andere hotels/motels kunt vinden.

Wij hebben veel Holliday Inn's gehad. Die vielen vaak nog heel erg mee qua prijs.
#2 - 03-03-2009, 10:17 uur
For Boston, For Boston, We sing our proud refrain

wilstijl

Ok, we hebben alleen NYC dus geboekt. De rest willen we niet boeken.

Ik heb ook gezien dat als je net buiten de grote steden gaat zitten het ook erg veel scheelt in de prijs. Het maakt me verder niet uit of ik midden in de stad overnacht of net erbuiten. We willen toch een bepaalde route rijden.

Wilstijl
#3 - 03-03-2009, 14:39 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15