Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

8 dagen New York,wat van te voren te regelen?

Discussie gestart

Nono

Hallo

in april gaan wij een week naar New York,we hebben er zin in!

Maar wat is handig en goedkoop om van te voren te regelen/te reserveren? We willen natuurlijk alles zien (haha) maar wat moeten wij beslist NIET overslaan?

Hoe komen we het snelst en makkelijkst van het vliegveld (Newark)in Manhatton?

Wij zijn never in New York geweest,dus alle tips zijn  welkom!

Ik hoor graag jullie ervaringen!
Alvast bedankt!
#1 - 12-02-2011, 12:22 uur

Jez

Je kunt van Newark met de trein of bus naar PABT-station in Manhattan (om de hoek van Times Square). Ik dacht dat een retourtje $25,- pp kost.
Wil je besparen op hotelkosten, slaap dan in New Jersey. Met bus/shuttle bus kun je voor een paar dollar pp naar Manhattan.
Neem de hop on en koop een kaart voor 2 dagen. Da's inclusief diverse ritjes, boottocht en korting op musea.
Ga met de gratis Staten Island Ferry, voor een magnifiek zicht op Manhattan. Bij voorkeur bij zonsondergang.
#2 - 12-02-2011, 15:09 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

martinm

Je zou de NY city pass kunnen kopen:

http://www.newyorkpass.com/prices.aspx

Voor 7 dagen is deze nu $128 p/p (zie ook op die website de lijst met attracties waar de pass geldt)
#3 - 12-02-2011, 15:12 uur

Hans B

De openbaar vervoer pas zoals Martin die aangeeft is een must, kun je heerlijk mee door de stad.
Ik heb zelf één keer in Manhattan zelf gezeten (Hampton INN) en vond dat niet echt vreselijk duur ($75+$10tax p.n.).
Zoek anders even op New York en zijn al diverse topics met veel info.
#4 - 12-02-2011, 15:57 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Nono

Bedankt voor jullie reactie's

Wij hebben al een hotel geboekt, pennsylvania hotel.

De hop on-of en de pass is ook niet verkeerd!
#5 - 13-02-2011, 10:26 uur

Nono

Nu heb ik net de pass en hop on-of gekocht en heb als optie (en voor betaald) dat het met 10 werkdagen naar ons wordt opgestuurd.
Maar moet ik later aangeven in welke periode (april 2011) wij de passen gaan gebruiken?

Jullie weten vast hoe het werkt en een Nono als ik  :-\

Ik hoor graag weer van jullie
#6 - 13-02-2011, 10:45 uur

martinm

Nu heb ik net de pass en hop on-of gekocht en heb als optie (en voor betaald) dat het met 10 werkdagen naar ons wordt opgestuurd.
Maar moet ik later aangeven in welke periode (april 2011) wij de passen gaan gebruiken?

Jullie weten vast hoe het werkt en een Nono als ik  :-\

Ik hoor graag weer van jullie

Wij hebben vorig jaar de pass opgehaald in NY en zodra je de pass de eerste keer gebruikt gaat deze in, dit is ook het geval als de pass naar je huisadres wordt verstuurd.

Ref, een van de faq's (op The New York Pass website: http://www.newyorkpass.com/faqs.aspx):
What is the New York Pass and when is it activated?
The New York Pass looks like a credit card, and provides free entry into over 55 of New York ’s top attractions as well as several discounts at restaurants and retailers. For a complete list of attractions, click the link “New York Attractions” on the left hand side of our website. The pass activates once you visit your first attraction. We offer the pass for 1, 2, 3 and 7 days. There in no limit to how many attractions you can visit with the pass, regardless of duration. When you purchase the Pass you will receive a guidebook that lists all of our attractions, their contact information, and all the benefits you will receive
#7 - 13-02-2011, 14:29 uur

Nono

Dank je Martinm

Weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben
#8 - 13-02-2011, 15:09 uur

eric440551

Wij gaan vrijdag voor een week naar New York.
Welliswaar niet voor de eerste keer.
En hebben ook hotel pennylsylvania geboekt.
Laat je wel even weten hoe het hotel was.
#9 - 15-02-2011, 23:53 uur

Nono

Nou Eric dat zou super zijn!
De berichten zijn heeeel verschillend over dit hotel.
Wij hebben het voornamelijk gekozen voor de ligging,die schijnt echt super te zijn en ook de verbinding met het vliegveld is makkelijk!

Nou ik ben erg benieuwd hoe jullie het ervaren en of jullie nog goede tips hebben voor ons, leuk!

Nou tot horens

Groeten Karin
#10 - 16-02-2011, 07:04 uur

B-man

hotel pennylsylvania is een typisch toeristen hotel, als je een pakket boekt bij een reisbureau of via internet heb je grote kans dat dit hotel eraan vast zit. Verwacht dus geen grote luxe maar gewoon een prima hotel als startpunt (goede locatie), slapen en douchen.

Verder kan ik je aanraden om dit forum even goed af te zoeken. Er zijn honderden tips te vinden en ikzelf heb ook meerdere do's en don'ts en reistips voor NYC geschreven. Er zijn meer dan genoeg forumleden die jullie kunnen helpen je reis onvergetelijk te maken, al doet NYC dat zelf wel hoor  :afro:
#11 - 19-02-2011, 17:53 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

eric440551

Hoi net terug uit New york.
En het reizen met de  PABT-trein ging vrij simpel.
Kosten 25 euro met zijn drietjes.Waarbij ik wel moet vermelden dat mijn dochtertje van 10 gratis is.
Dit was een enkeltje en met een klein half uurtje stap je zo uit bij het Penn station steekt over en bent in je hotel.
Terug heb ik wel een taxi genomen kosten 57 dollar exclusief fooi.
Het hotel beviel me uitstekend.
Perfecte ligging.Veel restaurants en time square op tien minuten loopafstand.
Metro vlak aan de overkant.
We hadden een kamer op de elfde etage(niet roken)
Keurige kamer maar totaal niet luxe maar ja zes nachten voor een kleine zeshonderd euro....
Wel massaal druk hotel en voor de rest moet je allles betalen.Internet en koffers afgeven kost vier dollar
per koffer op de dag dat je vertrekt.
Gewoon prima geweest.
#12 - 25-02-2011, 14:47 uur

Nono

Hey Eric,

Bedankt voor je reactie!
Toch prettig om te lezen,dat het hotel redelijk is!
De meningen zijn er zo over verdeeld.

Wij gaan van 14 april tot en met 20 april.
Wij hebben er zin in!
#13 - 28-02-2011, 16:48 uur

De Ieperlingen

Wij hebben alvast de toegang tot de het vrijheidsbeeld geboekt.http://forum.verenigdestaten.info/index.php/topic,11597.0.html
Als je dit wil doen, moet je dat zeker op voorhand doen. Ter plaatse is onmogelijk om dat nog te reserveren.
#14 - 01-03-2011, 18:51 uur

Nono

Wij hebben alvast de toegang tot de het vrijheidsbeeld geboekt.http://forum.verenigdestaten.info/index.php/topic,11597.0.html
Als je dit wil doen, moet je dat zeker op voorhand doen. Ter plaatse is onmogelijk om dat nog te reserveren.


En hoe regelen we dat??
#15 - 03-03-2011, 06:52 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15