Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

taxi of shuttle JFK

Discussie gestart

family

Hoi,

Al bedankt voor de juiste info!

Voor de heenrit zal het shuttle of limo worden. Als we vooraf reserveren en de vlucht heeft vertraging, welke maatschappij heeft 'n vaste prijs? Zodat je niet extra moet betalen.

Hans,
het idee om naar Grand Zero te reizen lijkt ons prima. Hoe lang dot de Path erover? En zijn de busaansluitingen, meerdere per uur?

groetjes,
Family
#16 - 26-06-2013, 13:35 uur

Yessica

Hoi,

Al bedankt voor de juiste info!

Voor de heenrit zal het shuttle of limo worden. Als we vooraf reserveren en de vlucht heeft vertraging, welke maatschappij heeft 'n vaste prijs? Zodat je niet extra moet betalen.


Zie mijn eerste reactie.
Als je de supershuttle boekt (ik gaf een link met kortingscode) dan maakt het op zich niet uit hoe laat je aankomt. De dingen rijden af en aan. Je gaat met je voucher naar de supershuttle balie en de eerst volgende shuttle is de jouwe. Ze vragen uiteraard wel om vluchttijden, zo hebben ze een idee hoe druk ze het gaan hebben, maar ze begrijpen ook wel dat vluchten vertraging kunnen hebben.
#17 - 26-06-2013, 17:18 uur



Hans B

#18 - 26-06-2013, 20:14 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

family

Hoi hans,

Even de schema's bekeken, en we zijn toch vlug 1,5 uur onderweg. Op het buschema stond max 2 stuks bagage per persoon, en dan ging het volgens mij over handbagage, als ik de Amerikaanse maten bekijk. Klopt dit, geen bagage?

Kent er iemand Coachusa, deze bussen vertrekken op 3 plaatsen in NY en gaan naar Newark airport.

 Voor supershuttle komt het op 115 $, hoeveel fooi en andere kosten komen er nog bij? Ik las wel niet zo 'n positieve dingen over supershuttle, zijn er nog andere? Heb je voor deze prijs al geen limo?

Groetjes,
family
#19 - 27-06-2013, 09:14 uur

Hans B

Heb je meer dan twee stuks bagage per persoon?
Volgens mij mag je maar één (gratis) bagage per persoon in het vliegtuig meenemen.
#20 - 27-06-2013, 20:16 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

family

Hoi,

Neen, we hebben maar 1 stuk bagage, maar de afmetingen...die op hun site staan zijn volgens mij handbagage en wij hebben standaard reiskoffers. Dus dat is 'n verschil waar ik me zorgen om maak.


Groetjes,
Family
#21 - 28-06-2013, 09:02 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15