Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

appartement Manhattan gezocht

Discussie gestart

katriengeeroms

Wij zoeken dringend een appartement om te huren voor een week in juli 2011.
We zijn een gezin met 3 kinderen (tussen 13 en 9 jaar). Het zou erg handig zijn als er dus 2 aparte slappkamers zijn, of toch minstens één.
Een nette keuken lijkt me erg handig.

Ik heb al veel op het net gezocht, maar de prijzen zijn torenhoog!
Iemand een idee?
In Brooklyn zijn de prijzen ongeveer de helft, maar ik vraag me af of die buurt wel net is (met de kinderen), en of de verbinding met manhattan dan vlotjes gaat.
Bedankt!
#1 - 19-11-2010, 15:04 uur

Hans B

Manhattan wat wil je, dat is de duurste lokatie waar je kunt zijn.
Dacht je dat je in Manhattan geen 'gribus buurten' had? Die heb je toch overal.
Je bent met reizen iets meer tijd kwijt, maar als je het veel geld scheelt, zou ik naar Brooklyn gaan.

Koop een metrokaart dan kun je van Manhattan naar Brooklyn onbeperkt reizen (en ook verder natuurlijk).
7-Day Unlimited Ride MetroCard Cost: $27
Good for unlimited subway and local bus rides until midnight, 7 days from day of first use.

Kijk maar even op de site http://www.mta.info/nyct/subway/index.html daar vind je alle info, prijzen en metrolijnen.

NYC is geweldig, succes.
#2 - 19-11-2010, 15:27 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

martinm

#3 - 19-11-2010, 16:13 uur

Marianne

Wij zaten in 2008 in de Radiocity apartments, zie ons reisverslag. Heel centraal gelegen. niet goedkoop, maar dat is niets in Manhattan. Je kunt natuurlijk buiten Manhattan gaan zitten, maar ik moet zeggen dat ik het toch wdl heen fijn vond om zo centraal te zitten en ook veel lopend vanuit het hotel te kunnen doen. Ook heerlijk als je gewoon midden op de dag even naar je hotel kunt gaan om uit te rusten, of om te eten.

Marianne
#4 - 19-11-2010, 19:05 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15