Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Beste resitijd niagara falls-charleston

Discussie gestart

mireille

Hoi allemaal,
wij zitten er over te denken om een reis te maken van de Niagara Falls en dan naar beneden richtig Charleston. In welke tijd van het jaar kunnen we het beste gaan? Dus niet ze warm en liever ook geen hevige vorst en sneeuwstormen... Kan iemand mij helpen?

Groetjes, mireille
#1 - 10-09-2008, 22:09 uur

USofA

Eind september en anders halverwege lente ;)
#2 - 12-09-2008, 16:08 uur

thieske

Ik ben halverwege November in dat gebied, juist om lake-effect (warmwater effect) snow mee te maken. Nu is de kans dat ik een sneeuwband tegen kom niet heel erg groot... Hoop doet leven.

Wel een wolkenband de verkeerde kant op.


#3 - 19-09-2008, 09:03 uur
« Laatst bewerkt op: 19-09-2008, 09:06 uur door thieske »
For Boston, For Boston, We sing our proud refrain

Mrjn

Mei - juni is een prima tijd. Nog net geen hoogseizoen en de temperaturen zijn al aangenaam. Zeker handig als je bij de Niagara Falls de Maid of the Mist en/of de Hurricane Deck bij de Bridal Veil Falls doet. Word je erg nat van  >:D
#4 - 19-09-2008, 18:59 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15