Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Bewijs van voldoende financiele middelen

Discussie gestart

conimus

Wij gaan op 3 augustus a.s. op vakantie naar New York.
Maar wanneer ik op de website van de ambassade kijk dan staat daar dat je moet kunnen aantonen dat je voldoende fininciële middelen hebt om daar te kunnen verblijven...
Hoe moet je dat aantonen bij aankomst in NY?
#1 - 09-07-2007, 20:40 uur

Jez

Voor hoe lang ga je? Als het gewoon een vakantie is van een paar weken dan zal niemand je ernaar vragen.
Reden dat ze ernaar kunnen vragen is als je de indruk wekt in Amerika werk te willen zoeken (illegaal). Die
indruk kun je wekken als je bijvoorbeeld langere tijd blijft (tot 3 maanden) en/of men heeft het vermoeden
dat je niet over voldoende geld beschikt om je verblijf in de States te bekostigen. Ik herinner me een verhaal
van 2 jonge grieten die langere tijd door Amerika wilden zwerfen met nauwelijks een cent/credit card op zak.
Ze konden niet aantonen dat ze over voldoende geld beschikten en ze zijn op het eerstvolgende vliegtuig
terug gezet.
#2 - 09-07-2007, 21:49 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Mr-Leo

Voor hoe lang ga je? Als het gewoon een vakantie is van een paar weken dan zal niemand je ernaar vragen.
Reden dat ze ernaar kunnen vragen is als je de indruk wekt in Amerika werk te willen zoeken (illegaal). Die
indruk kun je wekken als je bijvoorbeeld langere tijd blijft (tot 3 maanden) en/of men heeft het vermoeden
dat je niet over voldoende geld beschikt om je verblijf in de States te bekostigen. Ik herinner me een verhaal
van 2 jonge grieten die langere tijd door Amerika wilden zwerfen met nauwelijks een cent/credit card op zak.
Ze konden niet aantonen dat ze over voldoende geld beschikten en ze zijn op het eerstvolgende vliegtuig
terug gezet.

eeehm lalala >> http://forum.verenigdestaten.info/index.php?topic=5688.0

:)
#3 - 09-07-2007, 22:30 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15