Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

North East reis november

Discussie gestart

PetraVS

Jullie zitten dus "vlakbij" ons nu.  Het is wel heel koud voor de tijd van het jaar!  Voor Washington kan ik jullie het nieuwe American History museum aanraden.  Dat is net vrijdag geopend.  Veel plezier nog verder!
#16 - 22-11-2008, 23:17 uur

thieske

We hebben tot nog toe geen internet-toegang meer gehad. Bedankt voor de tip iig!

We zijn na Washington naar Ocean City (MD) gereden, erachter gekomen dat het daar rond deze tijd van het jaar behoorlijk verlaten is. Spookachtiger dan Gettysburg bijna  ;) We hebben wel nog wilde ponies gezien op assateage island. Hebben maar besloten om meteen door te rijden naar Philly, dit was ivm de Thanksgivingsparades in Philly helemaal geen slecht idee. S' avonds aangekomen eerst uit gegeten. Via 22nd street van de stad af gelopen en tegenover een kasteel (gevangenis???) in een oude brandweerkazerne gegeten, duur maar wel lekker.  Gisteren naar de parade gekeken en langs market street en enkele zijstraatjes richting the mall gelopen. Alle historische dingen bekeken en via ChinaTown terug naar het Best Western Hotel gelopen. Het hotel is overigens niet aan te raden. Te duur en het wordt te slecht onderhouden. Vandaag gaan we de "society wijk" bekijken en morgen krijgen we alweer de laatste dag autorijden. Terug naar Newark om onze Toyota RAV4 in te leveren. En dan met de taxi naar Manhatten. Tot 3 december en dan vliegen we s'avonds terug!

Wellicht later meer!
#17 - 28-11-2008, 16:22 uur
For Boston, For Boston, We sing our proud refrain

PetraVS

Ja, in de badplaatsen is er buiten het seizoen weinig te beleven, helaas.  Wel leuk, dat jullie de Thanksgiving Day parade hebben kunnen meemaken!
#18 - 28-11-2008, 18:12 uur

coulthard

Hoi,

voor leuke B&B zou ik eens kijken op http://www.bbonline.com/usa.html;

Tip voor het rijden in de winter, zorg dat je iig flessen water, dekens en misschien kaarsen of een zaklamp in de auto hebt liggen; mocht je echt erg last krijgen van het winterweer, begrijp dat het er nu al aardig sneeuwt....

Veel plezier iig, lijkt me prachtig daar in deze tijd.

grtz
DC
#19 - 02-12-2008, 11:05 uur
‘Without a song, the day would never end; without a song, a man ain’t got a friend; without a song, the road would never bend - without a song.' So I keep singing a song. Goodnight. Thank you.”

thieske

Zo we zijn weer terug,

Wel een beetje balen, 23 dagen gaan stiekem toch heel snel voorbij als je je vermaakt. Ik zal een mooi reisverslag met foto's voor jullie maken. Het smaakt in ieder geval naar meer en ik geloof dat we nog wel een paar keer over de plomb zullen vliegen om daar onze vakantie te vieren!
#20 - 05-12-2008, 15:59 uur
For Boston, For Boston, We sing our proud refrain

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15