Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Boston

Discussie gestart

Jez

Tijdens onze korte trip in april willen we een bezoekje aan Boston brengen. To get the most out of it, willen we een trolley tour maken (hop on hop off). Heeft iemand een suggestie waar we dan het beste kunnen parkeren, zonder met de auto Boston door te hoeven? Want dat schijnt een ramp te zijn. Ik zat te denken aan Cambridge, is dat handig? Oh, we komen vanaf Cape Cod en moeten daarna door naar Belchertown, Massachussetts. En we moeten nog ergens kaartjes kopen, liefst ter plekke en niet van tevoren.
#1 - 09-12-2008, 23:39 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Jasmino

Hoi Jez,

Ik weet niet waar je overnacht de nacht vantevoren, maar misschien is het een optie om een hotel te pakken waar je voor de trolley tour kunt worden opgehaald? Wij hebben dezelfde tour ook gedaan (in 2003 alweer), en werden 's ochtends opgehaald bij ons hotel. Dat hotel lag overigens niet in Boston zelf, maar in Randolph, een dorpje ten zuiden van de stad. Wellicht kun je op hun site terugvinden bij welke hotels je kunt worden opgehaald? Dat scheelt wat parkeerkosten. OVerigens konden wij het kaartje gewoon in de trolley zelf kopen.

Groetjes
Jacqueline
#2 - 10-12-2008, 07:29 uur
Groetjes, Jacqueline


Lees ook mijn weblog.
Op mijn log vind je in de sidebar ook een link naar onze reisverhalen en (vakantie)foto's.

Coyote

Ik heb in 2003 een trolley tour door Boston gedaan. Ik ben toen met de trein vanuit Attleboro, MA naar Boston gegaan. Dus geen problemen met parkeren. Op het treinstation in Boston heb ik toen een ticket voor een trolley tour gekocht.

Is het een idee om ergens buiten Boston de auto te parkeren en vervolgens een stukje met de trein te gaan? Wellicht kun je de auto al parkeren op de route naar Belchertown, dus bijv. in Newton. Bovendien is dat weer eens een andere manier van reizen in Amerika. Ik vond het toen erg leuk om eens een treinrit mee te maken.

Roland

#3 - 10-12-2008, 09:42 uur


Lees mijn reisverslagen op: www.rschotanus.com

Hans B

Wij zijn enkele jaren geleden in Washington naar een metrostation (Fairfield o.i.d.) dat aan de rand van de stad ligt gereden.
Daar de camper geparkeerd, metrokaartje gekocht en heerlijk door de stad gewandeld.
Wellicht heeft Boston ook een metro/trein naar een buitenwijk.

Hans
#4 - 10-12-2008, 12:10 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

babarage

je kan in Grafton de trein pakken naar Boston, das een uur en een kwartier met de trein.  Het station ligt redelijk dicht op de route van Cape Cod naar Belchertown.  Nadeel is de wat langere treinrit, hoewel leuk wel jammer als je maar één dag hebt voor Boston.  Een beter alternatief is denk ik metrostation Woodland op de Greenline.  Als ik de site van de MBTA mag geloven is daar altijd nog genoeg parkeerruimte door de weeks en het is een half uurtje met de metro en dan sta je midden in Boston op de Boston Common.  Van daaruit kun je de walking tour doen door Boston (een aanrader) maar ook de trolley is van daaraf te belopen. 
#5 - 10-12-2008, 12:33 uur

thieske

Vanaf het vliegveld, waar je ook betaalbare parkeerplaatsen hebt gaat de blauwe lijn (metro) inbound.Er zijn verder langs die lijn nog meer parkeergelegenheden, lijkt een beetje op P+R in Nederland. Wij hebben overigens de freedom trail volledig gelopen. Als je dat ooit van plan zou zijn, neem stevige schoenen mee!

Voor meer info --> http://www.mbta.com/schedules_and_maps/subway/

Subway de stad in is denk ik wel de goedkoopste optie, en reuze goedkoop.  ::) :D Overigens viel het bij ons met het verkeer mee, wij hebben er s'avonds door de spits gereden.
#6 - 10-12-2008, 22:48 uur
« Laatst bewerkt op: 10-12-2008, 22:58 uur door thieske »
For Boston, For Boston, We sing our proud refrain

sweatbox

Wij zaten in een Holiday Inn Express bij winkelcentrum South Bay. Bij South Bay Center is voldoende gratis parkeergelegenheid en op redelijke afstand van de metro.
#7 - 11-12-2008, 07:42 uur
« Laatst bewerkt op: 11-12-2008, 08:05 uur door sweatbox »

thieske

Overigens best vermeldenswaardig. Charlestown is de moeite waard. Als je wat dieper charlestown in loopt ten westen van het grote monument kom je in een prachtige buurt uit met heel veel traditionele huizen en gebouwen!
#8 - 12-12-2008, 11:13 uur
For Boston, For Boston, We sing our proud refrain

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15