Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Burlington, Vermont

Discussie gestart

maryde

Wie kan mij meer vertellen over de plaats Burlington in Vermont en over de omgeving? Wij zijn bezig een reis te plannen voor september/ oktober 2009 met Burlington als uitvalsbasis.
#1 - 13-11-2008, 13:36 uur

vln

We zijn alleen door Burlington heen gereden naar de ferry. Het gaf mij de indruk van een gezellig universiteits stadje. In de buurt van Burlington ligt Waterburry waar je de Ben and Jerry's ijsfabriek kan bezoeken. Best een leuk uitstapje als je toch in de buurt bent.
#2 - 13-11-2008, 14:17 uur

Coyote

Ik ben in oktober 2005 in Burlington, VT geweest. Heel veel van de stad heb ik niet gezien. Het was toen helaas slecht weer. Wel is het daar een bosrijk gebied waar je in de september/oktober heel mooi de Fall Foliage kunt meemaken, de bladeren aan de bomen hebben dan prachtige kleuren. Door het slechte weer heb ik daar niet veel van meegekregen. Destijds was ik van plan om enkele trails te lopen in de bergen in de buurt.

Je kunt inderdaad ook naar de Ben & Jerry's ijsfabriek. Erg leuk om eens mee te maken. Verder ben ik bij een bedrijfje geweest dat appelcider maakte. Weet zo geen naam meer maar volgens mij zitten er meerdere, vaak langs de weg.

Roland
#3 - 15-11-2008, 12:14 uur


Lees mijn reisverslagen op: www.rschotanus.com

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15