Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Chicago-Boston-New York

Discussie gestart

almere

Na een aantal goede tips te hebben gelezen op dit forum, gooi ik hierbij ook onze plannen in de strijd.

Wij (stel van 25&30 jaar) willen in augustus 2010 naar Amerika. Vanwege werk/eigen bedrijf hebben wij de mogelijkgheid om vanaf 31 juli 17 dagen op vakantie te gaan. Omdat wij graag naar New York willen hebben wij nu de reis Chicago-Boston-New York bedacht. Heeft iemand ervaring met deze reis? Zijn er onderweg bezienswaardigheden die wij absoluut niet mogen missen of heeft iemand een veel leuke voorstel?

Alvast bedankt!
#1 - 18-10-2009, 11:58 uur

Hans B

Het ligt er helemaal aan waar je interesses liggen.
Wat je zeker moet meenemen is de Niagara waterval en de stad Washington.
Verder kun je een stukje door Amish land, de burgeroorlog bij Gettysburg, Adirondack bergen.
Ach er is zo veel dat mooi is.
#2 - 18-10-2009, 12:15 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Jez

En Cape Cod, Cape Ann, Cambridge, OCC als je van motoren houdt, de Catskill Mountains, Philadelphia.......
#3 - 18-10-2009, 14:05 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Mrjn

Is het je bedoeling om te landen in Chicago en te vertrekken vanaf Boston of New York? Dan zou het nog wel kunnen, maar als je de drie plaatsen wilt aandoen en ook nog vanuit je startpunt weer naar Nederland wilt vertrekken is 17 dagen wel heel kort. Zeker omdat je toch iets van 9 van je dagen kwijt bent in de steden, want er is veel moois te zien. Ik ben ooit van Niagara Falls naar Chicago gereden en daar heb ik 3 dagen over gedaan.
#4 - 18-10-2009, 17:58 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15