Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Citytrip New York in februari 2014

Discussie gestart

laulis

Ieder jaar (rond deze periode) open ik deze fora weer. En ieder jaar krijg ik het moeilijk. Ik wil ook zo graag terug op vakantie naar Florida. Maar met een gezin van 2 kinderen (9 en 11 - in maart al 12), is dit bijna onbetaalbaar.En dan krijg ik het moeilijk, heel moeilijk. Ieder jaar opnieuw begin ik te sparen voor de reis, maar dan krijg ik een tegenslag (kapotte auto, wasmachine, enz) en daargaat mijn reis spaarcentjes  :'(

Maar goed. Dit weekend werkte mijn man 25 jaar op zijn werk. We hebben (samen met andere collega's en hun partners) een diner gekregen. Ook kreeg Johan (mijn partner) er nog een fles champagne erbij en een bon voor een citytrip. De citytrip mogen we zelf kiezen. Deze week gaat zijn bazin een bedrag storten op zijn rekening, eentje van €1000.
J. liet vallen dat hij New York wel ziet zitten.  :) Dus gisteren gekeken voor de vliegtickets, de prijzen. Het zou met Brussels Airlines zijn (via mijn werk heb ik een kaart en op sommige vluchten kregen we vermindering van €100/pp). Enige nadeel, is maar geldig tot eind februari 2014.
Maar de prijs zou op een €850 voor 2 personen komen. Ik vind dit een redelijke prijs. En ben er blij mee.
Hotel heb ik ook al gevonden, voor €292/kamer in de Queens. Wel wat afgelegen, misschien, maar ik zit daar niet zo mee. Tenslotte is er ook de Metro.
En toen ik rondkeek voor een hotel vond ik €600-700 wel heel duur voor 4 nachten, en dan zeker dat je nog extra moet betalen voor internetconnectie (wifi).

Het boeken moet ik nog effekes afwachten, J moet vragen of hij nog extra dagen kan krijgen, anders moeten we ons verblijf nog verkorten.
Ik was graag op donderdag vertrokken, en op maandag terug huiswaarts vliegen. Dan hebben we toch 3 volle dagen. In het slechtste geval moeten we er een dagje afdoen  :( Is dat dan ook nog doenbaar?
#1 - 14-10-2013, 14:35 uur

Hans B

Mooi vooruitzicht.
Denk er aan dat het in februari nog wel eens bitter koud kan zijn in NYC.
Vluchten vanaf Brussel voor € 500 pp zijn mogelijk.
Verder vond ik voor de door jou genoemde periode als hotel:
Four Points by Shereaton*** op Times Square voor € 556 (4 nachten) zit je wat beter dan in Queens.
Succes.
#2 - 15-10-2013, 13:42 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15