Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Thanksgiving in New York

Discussie gestart

Chris RTA

We zijn net terug uit New York (juni) en mijn vriendin moet (lees:mag) naar Amerika voor werk.

Ik heb de mogelijkheid om mee te gaan. We zullen dan ook weer Washington en New York aan doen.
We zullen dan met Thanksgiving in Amerika zijn.
Zijn er tips of en wat er te doen is op die dag?

Is er pas kerst activiteiten na Thanksgiving of ook al vooraf?

Wij zijn van 16 nov tm 1 dec in Amerika.
zullen we ook ergens iets te zien hebben ivm de verkiezingen?


#1 - 09-10-2012, 21:29 uur

Chris RTA

Bij veel grote steden worden er optochten gehouden had ik gelezen.
Parades met hele grote helium ballonnen.
Dus er is zeker wat te doen.
#2 - 11-10-2012, 21:57 uur

Jez

Klopt, in NY heb je Macy's Thanksgiving Parade.
#3 - 11-10-2012, 23:08 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Jez

Klopt! Dat was ik even vergeten. Dat is misschien wel leuk om mee te maken inderdaad. Zelf vind ik het altijd nogal langdradig omdat ze steeds verschillende groepen die meelopen omroepen.

't Is ook net carnaval...... ::)
#4 - 12-10-2012, 23:21 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

thieske

Wij waren ook met Thanksgiving in Philly. Daar was ook een grote parade met veel cartoon figuren (disney, sesame street, marvell) Wij zagen louter het einde, wisten natuurlijk van toeten noch blazen. We hebben die dag door de stad gelopen. Gewoon the usual stuff bekeken. Overdag hebben we nog geprobeerd om een leuk restaurant te vinden maar alles was volgeboekt. Dus ik denk dat mijn voornaamste tip zal zijn : Zorg dat je weet waar je kunt gaan eten!!! Wij hebben uiteindelijk in een mini supermarktje wat brood met beleg en chips gehaald en dat maar met ons tweetjes in de hotelkamer opgegeten.

Dat gaat ons in de toekomst niet meer gebeuren ;)
#5 - 14-10-2012, 08:53 uur
« Laatst bewerkt op: 14-10-2012, 08:59 uur door thieske »
For Boston, For Boston, We sing our proud refrain

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15