Tja, met zo'n schema heb je nauwelijks tijd voor must do's en must see's. Ik wil je niet ontmoedigen, maar dit lijkt me niet het ideale programma.
Je hebt 2 nachten in NY. Dat is 1 dag om NY te bekijken. Terwijl je er in 5 dagen nog niet bent uitgekeken.
Van NY naar Boston is zeker de hele dag rijden. Wanneer is er tijd om iets van Boston - of de leuke dingen op weg er naartoe - te zien?
Van Boston naar Niagara betekent de hele dag over de snelweg scheuren (bijna 500 miles) , om er 's avonds aan te komen. En dan moet je je daar een hele dag zien te vermaken. Zo leuk is het daar nou ook weer niet.
Van Niagara naar Washington is 410 miles. De hele dag rijden dus. Kom je 's avonds in Washington aan en vlieg je de volgende dag weer door. Wanneer is er tijd om Washington te zien?
Van Orlando naar Sarasota snap ik niet zo goed.
Sarasota - Key West is 380 miles, waarvan het stuk over de 41 (aan te raden) en langs de Keys meestal niet opschiet, op een 2-baans weg. Er zal geen tijd overblijven voor de Everglades, een airboat ride oid.
Van Key West terug naar Miami moet te doen zijn.
Als je een tip wilt, dan geef ik je de tip om deze 2 streken niet te combineren, maar om je te beperken tot of het oosten of het zuiden.