Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Graag hulp

Discussie gestart

Danny80

Hallo allemaal!

Ik wil in september met mijn vrouw naar New York, voor de eerste keer....maar, ik zit met een aantal vragen:
- Op internet heb ik een vlucht gevonden van Amsterdam naar New York JFK voor €. 768.-(voor 2 personen), met volgens mij British Airways. Is dit een goede prijs?
- We willen geen hotel in de stad omdat deze gewoonweg te duur voor ons zijn. We gaan 7 dagen en willen eigenlijk buiten de stad, maar wel graag een hotel waarvan we in ongeveer 30-45 minuten in Manhattan staan (met metro/shuttle o.i.d.). Wie heeft er een goed idee...?? En, ook belangrijk, hoe komen we van JFK naar dit hotel...?

Graag hoop ik dat iemand mij snel een goede reactie wil geven...omdat we graag de vlucht willen boeken, omdat het volgens mij een goede prijs is....
Is het verstandig om de vlucht al te boeken en daarna maar een hotel te boeken...?

Groeten,
Danny
#1 - 04-04-2009, 18:39 uur

thieske

Danny,

Ik ben ook voortdurend de vliegtickets in de gaten aan het houden. Als de prijs die je noemt inc. alle toeslagen is dan zit je behoorlijk goed. Wij betaalden afgelopen jaar (11november heen, 3 December terug) vanaf Brussel linea Recta naar Newark 510 Euro p.p.
Wij hadden overigens een kamer in het SOHOTEL in Manhatten. Wij waren er per nacht ~110$ kwijt, dan heb je een idee wat je kwijt zou kunnen zijn. Had het idee dat het aardig goedkoop was omdat we normaal gesproken in de Motels niet veel minder kwijt waren.

Overigens is het aan te raden van te voren uit te zoeken hoe je het best in Manhatten kan geraken en wat de tarieven zijn.
#2 - 04-04-2009, 18:46 uur
For Boston, For Boston, We sing our proud refrain

jerbia

Wij zijn zelf nog niet in NY geweest, maar ik zie als hoteltip vaak het Sheraton Lincoln Harbor Hotel voorbijkomen. Het ligt aan de overkant van Manhattan en met de ferry schijn je binnen 5 minuten midden in Manhattan te staan. Op Expedia.nl worden de kamers in september aangeboden vanaf eur 95 per nacht.
#3 - 04-04-2009, 19:05 uur

Jez

Vorige keer sliepen we in een Super 8 in North Bergen, New Jersey, voor €70,- per nacht. Met een shuttlebusje voor $2,50 pp stonden we zo bij het PBAT in Manhattan.
Dit jaar (over 2 weken) zullen we in een Super 8 in South Hackensack slapen, voor €60,- per nacht. De shuttlebus kost nu $3,10 pp en belooft ons in een kwartier naar Time Square te brengen.

Die ticketprijs lijkt mij een goede prijs. Ik heb even gekeken wat je vanaf Brussel kwijt zou zijn; dat is vergelijkbaar. Ik zou dus boeken als ik jou was!
#4 - 04-04-2009, 21:03 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Danny80

Bedankt voor jullie info.
@Jez: Zou je me kunnen laten weten wat je van het Super8 hotel vind Ik heb op expedia gekeken, maar de recensies zijn niet echt geweldig.
Kom je wel vaker bij deze hotel/keten....
Weet je zo ook wat de voordelige periode is om te reizen naar NYC. Is dat in april/mei, of juist september... Of maakt dat geen verschil.
Wat is trouwens de mooiste tijd, qua weer etc.

Hoop van je te horen...

Groeten!
Danny
#5 - 04-04-2009, 22:10 uur

Jez

We hebben al veel in Super 8's geslapen (dit wordt de 20e) en hebben er alleen maar goede ervaringen mee. Ik ben er dus niet zo bang voor!
En die in North Bergen, waar we vorige keer sliepen, is sowieso goed.

Wat bedoel je met voordeligste periode? Voor wat betreft hotels maakt dat niet zoveel uit, tickets ook niet (zijn vergelijkbare periodes), net zo in als toegangsprijzen etc.
Ik hoop dat het lekker weer is over 2 weken. Vorige keer waren we in september en toen was het heerlijk, niet te warm, niet te koud.
#6 - 05-04-2009, 02:14 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Harry

Danny, je kunt ook nog gebruik maken van Priceline voor je hotel, ik heb vorige week een hotel geboekt voor een vriend midden in Manhattan voor $ 75, het is het Wellington hotel geworden, zeker geen super de luxe hotel, maar met een superligging, ook hij heeft niet al te veel geld te besteden, en was superblij met dit hotel voor deze prijs.
#7 - 05-04-2009, 13:26 uur

Geschiere

Wij hebben hotel Alexander geboekt vlak bij Central Park. Een 4 persoons kamer met eigen douche en toilet voor 90 dollar in Juli.
Ziet er goed uit. Ook wij worden wat wit om de neus van de prijzen. Na 4 jaar Azie is het wennen aan de prijzen.

gr. Elma
#8 - 06-04-2009, 16:03 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15