Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Helicoptervlucht Niagara Falls

Discussie gestart

Chris

Ik las dat ik ook een helicoptervlucht kan maken over de Niagara Falls.Uiteraard tegen bijbetaling.Is dat de centen waard?
#1 - 10-08-2006, 20:33 uur

Mrjn

Ik heb niet die indruk. Je kunt ook aan de Canadese kant naar de top van de Skylon Tower en dan zie je de watervallen ook van boven. En dat is goedkoper dan een helicoptervlucht.
#2 - 10-08-2006, 20:35 uur

Chris

Dacht ik zelf ook een beetje...maar ik zou het jammer vinden iets te missen wat absoluut de moeite en het geld waard is.Vandaar mijn vraag
#3 - 10-08-2006, 20:48 uur

Annemiek

Het moet wel kunnen; wij zaten eens in het hotel dat naast de landingsplaats van de helicopters lag, een takkeherrie!
#4 - 10-08-2006, 21:46 uur

Jez

Ik zie daar geen toegevoegde waarde in. Je hebt van alle kanten al van bovenaf zicht op de vallen en zoals Mrjn zegt vanaf de Skylon Tower helemaal. En de echte sensatie is een tochtje met de Maid of the Mist. Ik zou m'n centen bewaren voor een andere helicoptervlucht, over de Grand Canyon of de Hooverdam ofzo  ;)
#5 - 10-08-2006, 22:26 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Pieter79

Een helicoptervlucht boven de Niagara Falls heeft in my opinion geen toegevoegde waarde. Ik zou het uitgespaarde geld sparen voor een keer een helicopter vlucht boven NYC, dat moet volgens mij echt schitterend zijn!! :D
#6 - 10-08-2006, 22:39 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

wen

wij hebben het wel een keer gedaan. was in 1998, in maart.
was uberhaupt die 1e heli vlucht die we maakten (en tot nu toe de laatste  :'( ).

wij vonden het wel erg leuk maar ik weet eerlijk gezegd niet meer hoeveel het koste. zal vast niet weinig geweest zijn...

vanwege de kou konden we op dat moment niet met de boot dus die keus viel af.
geeft wel een heel speciaal gevoel hoor, om min of meer recht boven die falls te hangen. toch anders dan wanneer je bv naar die toren gaat.

warom we niet 'behind the falls zijn geweest kan ik me niet meer herinneren. misschien ook niet mogelijk vanwege de kou.
#7 - 14-08-2006, 19:40 uur

Johan

Gewoon naar de Skylon tower gaan en daar genieten van het uitzicht!
Centjes in de zak houden!

Johan

ps. onlangs vanaf de Skylon Tower genomen dus ;-)

#8 - 14-08-2006, 20:07 uur

Chris

Johan..... wat is DIT mooi!!!!!!!!
#9 - 15-08-2006, 13:40 uur

wen

inderdaad. prachtige foto!

veel plezier daar Chris! zal wel goed komen als je die foto zo bekijkt...  2006-20
#10 - 15-08-2006, 15:47 uur

Mrjn

Gniffel... Ook genomen vanaf de Skylon Tower, maar dan in 2004:

#11 - 15-08-2006, 18:22 uur

Johan

Dank je wel voor de complimenten!
En zo zie je maar: prachtig genoeg vanaf de Skylon tower  shiny

#12 - 15-08-2006, 18:29 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15