Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hoe is het leven in Fort Washington, Pennsylvania?

Discussie gestart

Dusza

Is er hier iemand bekend met de regio van Fort Washington, Pennsylvania?
Niet om er op reis te gaan, maar om er te wonen.
Aanvankelijk hadden we New Jersey op het programma staan, maar nu is er ook een mogelijkheid voor Fort Washington.
#1 - 27-07-2005, 20:56 uur

Jez

Bedoel je de plaats Fort Washington? Daar zit ik in september 9 miles vanaf! Ga je dan zeker vertellen hoe het daar is! Er woont een tante in North Wales, 9 miles noordelijker, waar we 3 nachtjes zullen logeren. Een nichtje woont in Chalfont, nog eens 8 miles noordelijker en een neefje ook daar ergens.

Nog 6 weekjes geduld dus, dan ga ik er naartoe.
#2 - 27-07-2005, 22:01 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Dusza

Het is inderdaad de plaats Fort Washington.
Heb me laten zeggen dat het een suburb van Philadelphia is (45 minuten met de auto).
Jez, als jij je familie daar eens kan vragen hoe het leven daar is?
Wij zoeken in ieder geval een rustige, groene omgeving, met goede scholen (met honors programs).
Misschien kunnen ze suggesties doen waar we dan wel/niet moeten zoeken?

Aanvankelijk hadden we enkel New Jersey gezegd, maar nu blijkt er ook een company in Fort Washington te zijn die wel interesse heeft. Dus moeten wij uitmaken of wij dat ook zien zitten of niet.



#3 - 27-07-2005, 22:13 uur

Jez

Doe ik! Neef en nicht hebben schoolgaande kinderen, dus die kunnen vast wel iets vertellen!
#4 - 27-07-2005, 22:23 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Dusza

Doe ik! Neef en nicht hebben schoolgaande kinderen, dus die kunnen vast wel iets vertellen!

Thanks!

#5 - 27-07-2005, 22:32 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15