Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hotel downtown New York

Discussie gestart

nielsenkim

Mijn vriendin en ik willen volgend jaar 22 Mei voor 4 nachten naar New York. Ik ben al een behoorlijke tijd aan het zoeken naar een beetje normale betaalbare prijzen voor die tijd, maar volgens mij komt die dagen president Obama in New York, want de prijzen van de kamers zijn echt niet normaal. €200,- voor een 2 sterren hotel per nacht vind ik echt teveel van het goede en al mijn biedingen op priceline worden tot vervelens aan toe ook afgewezen.

Nu vind ik wel telkens mooie aanbiedingen in Downtown New York (financial district) voor wel redelijke prijzen.

Wie o wie heeft er ervaring mee om in dit gebied te overnachten en de "gezelligheid" hier s'avonds?

Gr. Niels en Kim.
#1 - 29-08-2013, 20:01 uur

Jez

Geen ervaring met downtown NY, wel met New Jersey; we hebben in South Hackensack, Norh Bergen en in Newark geslapen. Hier hebben de hotels tenminste normale prijzen en met de shuttlebus of openbaar vervoer sta je in een half uurtje om de hoek bij Times Square. Die shuttle of OV kost je iets van 2-3 dollar pp per enkele reis. Vanaf Newark was iets duurder. Gezelligheid 's avonds zochten we op Manhattan.
#2 - 29-08-2013, 21:28 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

B-man

Financial District is 's avonds vrij uitgestorven (voor NYC begrippen) maar je moet je hotel ook echt zien als slaap- en opfrismiddel. Je bent te voet relatief snel bij Little Italy, the Village en Fulton/Pier 17. In het FD zijn er genoeg metrostations die je in no time richting bijv. Times Square brengen.

Weet je eventueel waar je precies in het FD terecht komt?
#3 - 29-08-2013, 23:28 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Chris RTA

Wij hebben twee keer in Queens gezeten. Een keer in Best Western Jamaica inn en een keer in La Quinta. Beide liggen vlakbij metro station en vanaf La Quinta was  je in 10 minuten op times square. Ideaal en betaalbaar.

Misschien is dit ook een optie voor je.
#4 - 30-08-2013, 11:30 uur

nielsenkim

Een half uur met de bus vind ik wel erg ver buiten het centrum. Lijkt me niet dat je dan echt het gevoel krijgt in New York te overnachten.

Queens ziet er beter uit :afro:. Zie hier mooie hotels vlak bij de brug voor zeer goede prijzen.

Weet iemand hoe lang het met de metro is van Downtown tot Times Square??
#5 - 30-08-2013, 17:15 uur

B-man



Weet iemand hoe lang het met de metro is van Downtown tot Times Square??

Ligt een beetje aan de lijn natuurlijk maar ga maar uit van zo'n 15-20 min.
#6 - 01-09-2013, 09:52 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

De Ieperlingen

Wij logeerden in The Travel Inn in 42th street.
Niet duur, zéér goede ligging en groot zwembad.
Beneden aan het hotel een lekkere ontbijt in de lokale "Diner"
#7 - 01-09-2013, 16:26 uur

nielsenkim

Wij logeerden in The Travel Inn in 42th street.
Niet duur, zéér goede ligging en groot zwembad.
Beneden aan het hotel een lekkere ontbijt in de lokale "Diner"

Sorry, maar bij E-bookers kost dit hotel in mijn periode totaal €1200,-  :o.

We hebben gekozen voor countr inn in queens. we betalen nu totaal €450,-.
#8 - 02-09-2013, 09:47 uur

Hans B

Je zou ook eens de site AIRBNB kunnen proberen.
Dit zijn particulieren die een kamer aanbieden.
Wij zijn op dit moment in de VS en sluiten af met enkele dagen NYC.
Wij hebben via deze site niet al te duur kunnen boeken.
We verblijven naast Central Park.
#9 - 23-09-2013, 02:21 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

KarenUSA

Ik heb ook net een ticket naar NYC geboekt! ( http://www.vliegtickets.nl/bestemmingen/noord-amerika/verenigde-staten/new-york ) Vlieg in februari voor een zeer voordelige prijs! Ik zit er over te denken om een hotel te boeken in Queens.
#10 - 07-10-2013, 03:36 uur

hanskarin

Wij zijn nog met onze reis bezig. Zitten nu in San Diego met een camper.

Maar wij zijn begonnen in New York. Ook wij vonden dat de prijzen van hotel wel erg hoog
waren. Ik ben toen per ongeluk op een site terecht gekomen met een B&B in Harlem.
Wij hebben hier dan ook 4 nachten gezetten en hebben hier inclusief allerlei bijkomende kosten
400 dollar voor betaald en dat was dus met ontbijt. Dit was Mont Morris B&B.
Dichtbij de metro, wat wil je nog meer
#11 - 09-10-2013, 07:07 uur

eefergo

Wij hebben net een hotel in Manhatten ( Comfort inn) geboekt via hotelscombined.nl. We betalen nu 509 euro voor 4 dagen voor 4 personen ( 2 volwassenen en 2 kids) vond ik ook niet slecht....
#12 - 12-10-2013, 20:38 uur

B-man

Wij hebben net een hotel in Manhatten ( Comfort inn) geboekt via hotelscombined.nl. We betalen nu 509 euro voor 4 dagen voor 4 personen ( 2 volwassenen en 2 kids) vond ik ook niet slecht....

Prima prijs inderdaad!
#13 - 13-10-2013, 11:23 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15