Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hotel in Boston

Discussie gestart

maryde

Heeft iemand tips voor een niet te duur hotel in Boston voor eind september? Ook graag tips voor de ligging, hoe minder de auto nodig is, hoe beter.
#1 - 20-05-2009, 19:03 uur

babarage

3 jaar geleden of zo verbleef ik in Morrison House B&B in Sommerville.   Het ligt in een woonwijk in een voorstad van Boston op loopafstand van de metro (5 minuutjes) en bij dat metrostation ligt ook een straat met allerhande restaurants. ik heb de auto daar geparkeerd en de eerste drie dagen niet meer aangeraakt want alles was te bereiken met de metro!  aardige mensen, mooi huis ik zou er zo weer heen gaan als ik in Boston was.

http://www.morrisonhousebnb.com/
#2 - 20-05-2009, 21:54 uur

maryde

Dat ziet er goed uit! Dankjewel!
#3 - 23-05-2009, 19:19 uur

androb

Het is voor ons alweer heel wat jaren terug. Maar wij zijn toen in de Best Western op CommonWealt terecht gekomen. Gratis je auto parkeren en de metro (tram) stopt voor de deur waarmee we zo in het centrum waren. De prijs weet ik eigenlijk niet meer maar zou nu na zo'n 13 jaar ook nog weinig zeggen  >:D
Groetjes
Andrea
#4 - 27-05-2009, 17:09 uur

thieske

Wij hebben in Comfort Inn in Revere overnacht. Vandaaruit gaat een vaste shuttleservice naar het vliegveld. Onderweg stopt hij bij de blauwe lijn linea recta het centrum in.
Geloof dat je op tijd van 15-20 minuutjes midden in het centrum staat.
#5 - 29-05-2009, 08:52 uur
For Boston, For Boston, We sing our proud refrain

Karina

Mijn man (Amerikaan) adviseert om een hotel van de ' Red roof inn' keten te proberen. Niet te duur, goede locaties en goede kwaliteit
#6 - 06-08-2009, 12:43 uur

maryde

We hebben een B&B gevonden in Cambridge, lijkt goed! Bedankt!
#7 - 08-08-2009, 21:05 uur

krmi

Wij hebben het Hampton inn in Braintree geboekt, metro vlakbij. Het Motel 6 ligt naast de metro en moet ook heel goed zijn. Prijzen rond de $100.
#8 - 09-08-2009, 00:55 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15