Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hulp gevraagd bij route Boston-Niagara Falls-New York

Discussie gestart

blondie

Hallo,
In juli vertrekken we (mijn man en ik) +/- 14 dagen naar New York en omstreken. De eerste week voorzie ik 5 dagen New York en daarna wil ik met de bus of trein naar Boston. Na 2 dagen Boston zou ik in de namiddag de auto willen ophalen en dan via een mooie route naar de Niagara Falls. Maar dan begint het probleem. Na hier veel reisverslagen gelezen te hebben, weet ik niet meer wat kiezen :-). Vandaar mijn vraag: is volgende route haalbaar of wat kan ik er beter uitlaten? We willen wel graag wat natuur zien, maar zijn geen types om lange wandeltochten te doen. Het ideale vind ik om via mooie autoroutes veel te zien en regelmatig een stop in te lassen om even wat rond te kijken.
 
dag 1   auto oppikken rond +/- 14u en daarna naar Salem
dag 2   Salem – Portland – North Conway
dag 3   North Conway (White Mountains) – Glen Falls
dag 4   Glen Falls – Old Forge (Adirondacks)
dag 5   Old Forge – Niagara Falls
dag 6   Niagara Falls
dag 7   Niagara – Watkins Glen (+ ev. nog doorrijden naar Ithaca)
dag 8   Ithaca – Pocono ( Is Pocono de moeite?)
dag 9   Pocono – JFK (rond 14u daar auto afgeven)
#1 - 27-01-2011, 11:37 uur

djengo

Hoi, Ik denk dat je met deze route te weinig tijd neemt. We gaan zelf in juni naar New England (voor de eerste keer in deze regio)
Ik zou of de naigara watervallen er uit laten en dan de Whit mnts en de Adirondacks bezoeken of deze weglaten en dan naar de
Niagara watervallen. Je zou de auto op JFK kunnen ophalen en dan via Lancaster county via de catskills mnts en de fingerlakes ( Watkins Glenn sp, buttermilk falls, Taughannock sp) naar de niagara watervallen, dan richting Boston ( vlakbij ligt nog de Anheuscher Busch fabriek)en langs de kust weer terug naar JFK.Met onder meer de plimouth plantation, Wrentham outlet shopping, Cape cod,  Yale university en Mystic seaport.

of naar Boston en naar de white moutains en adirondacks.
#2 - 09-03-2011, 12:37 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15