Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Huur appartement in Boston en New York

Discussie gestart

moei

Beste Lezer

Half mei willen wij graag een maand naar Amerika.
De planning is 1 weekje Boston, 2 weken camper, en afsluitend 1 weekje New York.
In de steden wil ik graag een appartement huren, omdat ik dat relaxter vind dan een hotel.
Kan iemand mij advies geven over betrouwbare verhuurorganisaties zowel in Boston als in New York?

Met dank,
Anja Moeijes
#1 - 28-12-2010, 12:06 uur

maryde

Vorig jaar bezochten we 3 dagen Boston en hadden een fijne B&B, erg rustig want naast je slaapkamer is er ook een zitkamer. De B&B ligt in de wijk Brookline, dichtbij de T. Betsy en Marcus zorgen ervoor dat je het erg naar je zin hebt. Inderdaad geen appartement maar toch een aanrader! Ook te vinden op TA. www.onthepark.net
#2 - 28-12-2010, 15:52 uur

Marianne

Geen echt appartement maar in NY zaten wij in de RadioCity Appartments; met suites met een keukentje, en heel goed gelegen. Zie ons 2008-verslag voor een link en foto's.

Marianne
#3 - 28-12-2010, 16:01 uur

martinm

Misschien vind je hier wat:
http://www.vrbo.com/
#4 - 28-12-2010, 17:41 uur

JDenalane

#5 - 05-01-2011, 23:53 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15