Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

In januari naar New York?

Discussie gestart

Veusy

Hoi,

zou graag mijn verjaardag eens vieren in de States in New York. Ik neem aan dat het in januari wreed koud kan zijn in New York?
Maar wat kan ik in januari dan zoal doen in de Big Apple?

Iemand suggesties?

Hans
#1 - 25-07-2006, 14:03 uur

B-man

Hoi,

zou graag mijn verjaardag eens vieren in de States in New York. Ik neem aan dat het in januari wreed koud kan zijn in New York?
Maar wat kan ik in januari dan zoal doen in de Big Apple?

Iemand suggesties?

Hans

Haha, het kan idd behoorlijk koud zijn in januari maar er is nog genoeg te doen hoor. Kijk hier maar eens, misschien heb je er wat aan: http://gonyc.about.com/od/planyourtriptonyc/a/january.htm

B-man
#2 - 25-07-2006, 14:06 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Anouk

Veel plezier alvast, en gefeliciteerd wink Ik ben nog nooit in the Big Apple geweest, maar zou er niet graag in Januari willen zijn.. Brrrrrr :icon_confused:


Ik ben ook van plan mijn 24e verjaardag in de States te vieren.. Maar dat is pas in Juni en dan iets warmer (en natter) in Orlando, Florida.. Ben van plan om op m'n verjaardag met dolfijntjes te gaan zwemmen in Discovery Cove shiny Maar daarover open ik tegen die tijd wel een heel nieuw topic..



Veel plezier in New York cheer Doe ze daar de groetjes wink
#3 - 25-07-2006, 17:48 uur

brius

Hi Hans,
zeer leuk idee, moet je zeker doen!! kan inderdaad goed koud zijn  ;) ben een paar jaar geleden geweest en heb toen alles lopend gedaan/gezien. is best een ervaring met al die sneeuw..... vooral central park vond ik mooi en heeeel rustig.
alvast veel plezier (al is de gedachte aan sneeuw nu wat vreemd met die hitte  ::) )
#4 - 26-07-2006, 04:27 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15