Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

In juli van NY, via Boston naar Montreal,Toronto en weer terug naar NY

Discussie gestart

e3k

Hallo allemaal,

Op 11 juli vertrekken wij (mijn man en ik en onze twee kids van 5 en 7 jaar) voor ruim 3 weken naar Amerika.
We hebben alleen nog maar de vlucht en de auto geboekt.
We bezoeken in Montreal vrienden, waarmee we ook hebben afgesproken om de laatste paar dagen New York te gaan verkennen.
Ik ben op zoek naar informatie en tips.

Leuke overnachtingsplaatsen op de route?
Tips om met de kinderen te doen of juist niet te doen.
Lekkere restaurantjes op de route....

Het is de bedoeling om na aankomst gelijk richting boston te gaan rijden en ergens aan highway 95 een motel te pakken.
Dan in een dag of 5 naar montreal te rijden met wat ruimte om Boston te bekijken.
Hebben jullie tips op de weg van boston naar Montreal?
In Montreal verblijven we een ruime week bij onze vrienden. We ondernemen dan samen uitstapjes in Montreal en omgeving en Quebec.
Daarna rijden we in ca. 5 dagen weer terug naar New York met natuurlijk een stop bij Toronto en de niagara watervallen.
Is het dan de moeite om via Washington te rijden???

Graag jullie reacties en tips!


#1 - 06-05-2008, 14:37 uur

hdeweert

Hallo e3k

Lijkt mij een leuke belevenis, vraag mij alleen af of je met je huur auto de grens over mag naar Canada.
Washington is zeker de moeite waart maar wel een heel stuk om.

Harm
#2 - 06-05-2008, 16:23 uur

Mrjn

Hallo e3k

Lijkt mij een leuke belevenis, vraag mij alleen af of je met je huur auto de grens over mag naar Canada.
Washington is zeker de moeite waart maar wel een heel stuk om.

Harm

 :o

Er zijn legio mensen op dit forum die dit al gedaan hebben. Dat weet je toch? (no disrespect, maar ik ben gewoon verbaasd omdat ik je al zo lang op dit forum tegenkom)
#3 - 06-05-2008, 20:58 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15