Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Indian summer

Discussie gestart

Daan1

Wij starten in Washington en gaan via de Niagara Falls naar New England en eindigen in Boston, dit willen wij doen van 17 september tot 15 oktober 2009
Wie kan ons leuke plaatsen en redelijke hotels kwa prijzen geven en aanraden waar we meer dan 1 nacht moeten verblijven , het duurt nog lang maar toch!!!
#1 - 23-12-2008, 22:59 uur

Coyote

Als je New Hampshire ook aandoet, kan ik je het Profile Motel in Lincoln van harte aanbevelen. Ik heb al 3x in dit motel geslapen en is zeer goed bevallen. Vanuit Lincoln kun je heel mooi dagtochten maken in de omgeving. In 2005 heb ik hier 4 nachten geslapen en van alles in de omgeving bekeken.

Je kunt het nalezen in mijn Reisverslag 2005 van mijn Falltrip dat jaar vanaf dag 2 t/m dag 6. Wie weet doe je dan ook nog leuke ideeën op.

Succes met je planning. De Indian Summer is een prachtige periode om het noordoosten te bezoeken. Zul je geen spijt van krijgen.  :)

Roland
#2 - 24-12-2008, 10:45 uur


Lees mijn reisverslagen op: www.rschotanus.com

maryde

Hee Coyote
Leuk om je reisverslag te lezen.Wij vertrekken op 1 september naar Burlington, dat wordt voor 4 weken onze uitvalsbasis. Een route hebben we nog niet echt gepland, maar trips naar Boston en Montréal staan zeker ook op het programma.
Prettige Kerst.
Maryde
#3 - 25-12-2008, 12:05 uur

Wop

Dubbele post van de OP, deze gaat op slot.
#4 - 26-12-2008, 17:11 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15