Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Massachusetts

Discussie gestart

USA News

Alvorens mijn vraag te stellen, zal ik eerst even kort m'n situatie schetsen. Ik wil volgend jaar januari (2007) voor 4.5 maand stage gaan lopen bij een krant, magazine of ander journalistiek bedrijf. Nu het schrijven van sollicitatiebrieven en resume's achter de rug is ben ik me een beetje aan het orienteren op de plaats / regio waar ik stage wil gaan lopen. Massachussets, en in het bijzonder Boston spreken mij gevoelsmatig erg aan ( New England ). Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die ervaring in die regio hebben, en wellicht leuke bedrijven kennen. Hoe is het leven verder in en om Massachussets( Erg groot om te duiden waarschijnlijk), welke plekken en plaatsen zijn interessant ( voor een journalistieke stage ), en wat zijn de voor en nadelen aan deze staat ( het klimaat spreekt mij bijvoorbeeld erg aan ). Alvast bedankt!
#1 - 25-02-2006, 09:42 uur
« Laatst bewerkt op: 25-02-2006, 09:50 uur door USA News »

LoveUSA

Hii,  ik woon al 6 jaar in de staat Massachusetts, aan de westelijke kant, in the Berkshires, het is fantastisch mooi, het heeft een mooi heuvelachtig landschap, vriendelijke mensen, en alle jaargetijden hebben iets speciaals.   Het mooie van hier wonen is, dat alles toch dichtbij is, en toch zit je heel mooi in de heuvels.  De zomers zijn warm, de winters zijn heeeeel koud, en de herfst is een kleurenspektakel!
Ik kan het je dus echt aanraden, het is hier fantastisch!
#2 - 18-03-2006, 19:30 uur

Pieter79

Ik ben eind vorig jaar ook in Mass geweest, wel alleen maar de oostkant. Boston was echt een schitterende stad. De directe omgeving van Boston is niet echt speciaal (wat landschap betreft) maar ik kan me voorstellen dat de westelijke streek meer bergachtig is, net als 1 à 2 uur ten noorden van NYC. Hier ben ik wel geweest en dat vond ik werkelijk een schitterend gebied. Sterk heuvelachtig, mooie groene bossen, niet al te druk, gewoon precies waar ik me zou thuisvoelen.

LoveUSA, hoe ben je daar terecht gekomen?
#3 - 18-03-2006, 19:59 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

LoveUSA

Hoii Pieter79
Ik woon nu al 6 jaar in Massachusetts, ik heb daar mn man ontmoet, hij is geboren en getogen hier in deze omgeving, the Berkshires.   Ik deed een mountainbike programme voor een zomerkamp!
Je raakt zo gewend aan alle ruimte, en de vriendelijke mensen, en het heerlijk relaxte leven, dat ik het niet meer anders zou willen.   
Je kan ook meer zien op www.berkshires.org
Als je nog een keer denkt deze richting uit te komen, kom zeker naar de Berkshires!!
#4 - 22-03-2006, 23:36 uur

Pieter79

Ben in de zomervakantie ongeveer 40 mile bij je vandaan, bij m'n vriendin...... Als alles goed gaat kom ik daar misschien wel te wonen  ;)
#5 - 23-03-2006, 19:22 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

LoveUSA

Hoii Pieter
Wat leuk, heb je een Amerikaanse vriendin?  Woont ze in de staat New York, of Conneticut?
Wanneer ben je van plan hier te gaan wonen,( als alles goed gaat?)
Ik vind het hier zo fantastisch, ik geniet elke dag van naar mn werk rijden, gewoon omdat het zo mooi is!  Ik heb een zoontje van 4, en wat een plek om op te groeien,  het is groen, hij heeft alle ruimte, en het is hier veilig, er is haast geen sprake van criminaliteit, ik heb nog nooit mn auto op slot gezet.
Ik heb een leuk sociaal leven opgebouwd, onder andere via mn werk. Life is good!!!
Succes toegewenst!!
#6 - 23-03-2006, 23:05 uur

Gian

Citaat
Ik vind het hier zo fantastisch, ik geniet elke dag van naar mn werk rijden, gewoon omdat het zo mooi is!  Ik heb een zoontje van 4, en wat een plek om op te groeien,  het is groen, hij heeft alle ruimte, en het is hier veilig, er is haast geen sprake van criminaliteit, ik heb nog nooit mn auto op slot gezet.
Ik heb een leuk sociaal leven opgebouwd, onder andere via mn werk. Life is good!!!
Succes toegewenst!!

Hey LoveUSA,

Mijn vriend woond in Framingham, MA ... en met een beetje geluk komt hij over 4 weken hier weer een weekje naar toe.
Daarna is het de bedoeling dat ik komende zomer voor 3 weken naar hem toe ga ... dan kan ik alvast wat gaan
rondsnuffelen voor werk en dergelijke  8)

Ik kan haast niet meer wachten om daar eens lekker rond te gaan rijden en ergens een paard te huren en een dag er op
uit te gaan  2006-20


#7 - 24-03-2006, 11:57 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15