Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Met vliegtuig naar Niagara Falls voor 1 dag

Discussie gestart

dani80

Hallo! Wij willen deze zomer (juni) weer naar het Westen van de VS. Het lijkt mij echter super om de reis te beginnen met de Niagara Falls. We zijn al eens in New York geweest, maar dit lijkt mij toch de beste optie, niet? Vliegen op NY, dan 1 daagse vliegtuig trip naar de Falls en daarna via NY door naar Denver (Rockies). Of kan ik beter op een andere stad vliegen? Het maakt ons niet veel uit. Ik heb een dag of 3 ter beschikking van onze reis en enige criterium is dat er daarna doorgevlogen moet worden naar Denver. Wat is een goede, en niet te dure optie?
#1 - 04-01-2012, 15:30 uur

Miekske

Je zou ook naar Toronto kunnen vliegen, auto huren om naar Niagara te gaan, en dan vanuit Toronto naar Denver. Lijkt me wat handiger dan een extra binnenlandse vlucht.
Ook gaan er vluchten vanuit Buffalo naar Las Vegas, ik weet niet of er van daaruit ook vluchten naar Denver zijn.
#2 - 04-01-2012, 15:37 uur

dani80

Dank je Mieske. Hoe lang is dit ongeveer rijden? Heb ik dan apart visum nodig voor Canada? Is dit niet lastig met auto drop off? Zou auto dan nl in Vegas inleveren en dus in Toronto ophalen.
#3 - 04-01-2012, 16:04 uur

Freddytex

Ik denk dat Miekske hier bedoeld  een auto huren in Toronto ,een trip naar Niagara Falls en de auto terug afleveren in Toronto en dan van Toronto naar LV of Denver te vliegen.Indien je met de auto naar LV of Denver wenst te rijden vanuit Toronto zal je moeilijkheden hebben met de drop off,daar het grootste gedeelte v an de maatschappijen  geen achterlaten in een vreemd land toelaten.
#4 - 04-01-2012, 17:48 uur

Miekske

Iets dergelijks ja. In Toronto een auto huren, naar Niagara Falls (ongeveer 80 mijl, maar het kan druk zijn op die weg), een overnachting en dan weer terug naar Toronto om verder te vliegen.
Of als je toch via New York wil gaan; naar Buffalo vliegen, auto huren om Niagara Falls te bezoeken, en dan vanuit Buffalo weer verder vliegen.
#5 - 04-01-2012, 20:15 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15