Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

My Grand North East Tour

Discussie gestart

Tomaz

Hoi allemaal,

Volgend zomer ben ik van plan onderstaande reis te ondernemen.
Het is een behoorlijk grote reis, met veel km's.

Ik ben  nog aan het twijfelen over het extra dagje williamsburg --> de moeite of niet?? Of beter een extra dagje DC. Zou graag ook wat van die koloniale sfeer opsnuiven..

+ wat te doen in Amish country?

+ 2 of 3 nachten in DC?? Ik zou toch graag enkele musea doen op de mall, dus ik vermoed best 3 nachten ( dus 2 volledige dagen)

Laat maar weten wat jullie ervan denken.

Dag 1: Aankomst NY
Dag 2: NY
Dag 3: NY
Dag 4: NY
Dag 5: NY - Cape Cod
Dag 6: Cape Cod
Dag 7: Cape Cod - Boston
Dag 8: Boston
Dag 9: Boston - White mountains
Dag 10: White mountains - Quebec
Dag 11: Quebec - Montreal
Dag 12: Montreal - 1000islands
Dag 13: 1000islands - Niagara
Dag 14: Niagara - Amish country
Dag 15: Amish - Gettysburg - Williamsburg
Dag 16: Williamsburg - DC
Dag 17: DC
Dag 18: DC
Dag 19: DC- Philadephia
Dag 20: Phily - NY










#1 - 09-06-2010, 22:56 uur

Hans B

Zoals je het hebt opgeschreven zie ik het als stedentrip, waarbij je in alle steden echter net te weinig tijd besteed.
Ik zou de route iets inkorten en de steden die je aan wilt doen voldoende tijd geven.
#2 - 10-06-2010, 12:35 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Tomaz

Thanks Hans.

Ja, misschien optie Quebec laten vallen en direct doorsteken naar Montreal en dan ook Williamsburg laten vallen..
#3 - 10-06-2010, 16:16 uur

Jez

Ik zou naast Quebec dan ook Montreal laten vallen. Viel ons erg tegen; wij vonden Quebec veel leuker, maar maar 1 dagje "leuk". Zonde van de rit.
Doe een dagje Philly, heerlijke stad. In Amish County (niet countRy) lekker rondwandelen in Intercourse, bijvoorbeeld.
Er is in dit gebied zoveel moois; de Adirondacks en de Catskills zijn ook prachtig, bezoek Woodstock, als je van motoren houdt, kun je bij OCC kijken, het Fingerlakes gebied is mooi.
Je kunt in Cambridge bij Boston Harvard bezoeken. Net boven Boston is Cape Ann de moeite waard.

Mocht je nog wat tips willen, kijk dan eens op mijn website ; we zijn nu 4 keer naar de oostkant van Amerika & Canada geweest.
#4 - 10-06-2010, 21:30 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15