Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

New year's eve NYC

Discussie gestart

melvin

Beste forumleden,

Met nieuwjaarsavond zijn wij met de hele familie in NYC. Nu vinden we het momenteel erg moeiljk om te beslissen wat we op deze avond zouden doen. Aangezien opa en oma meegaan is het onmogelijk om een hele avond tussen de drukte op Times Square te staan. Ook komen we de meeste new year's eve feesten niet binnen omdat nog niet iedereen 21 is tegen die tijd. Nu dachten we aan een cruisetocht met een diner om vanaf het water het vuurwerk ook te kunnen bekijken. Zelf vond ik deze site: http://newyearscruise.com/events/nyc-serenity-yacht.php.
Graag jullie mening over deze site en andere ervaringen van jullie. Alle ervaringen zijn welkom, misschien dat ik zelf helemaal aan bepaalde activiteiten op deze avond niet heb gedacht!

Alvast bedankt voor alle hulp!

Melvin :)
#1 - 07-09-2015, 23:14 uur
2005: Florida,   2008: west,   2010: mid-west,   2012: north-east --> www.melvinchani.reismee.nl,   2014: mid-west --> www.roufs.reislogger.nl
2015/2016 Internship Wallstreet, NY --> www.brightlightsbigcityny.wordpress.com & www.verenigdestaten.info/stage-in-new-york/

Pieter79

Een nichtje heeft dit afgelopen week gedaan en het was erg geslaagd. Haar man had het haar aangeboden voor haar verjaardag. Zelf heb ik geen ervaring met deze diner cruise.

Gr. Pieter
#2 - 08-09-2015, 02:04 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

melvin

Al wat langer geleden dit topic, maar de cruise avond voor nieuwjaar is geboekt via de site die ik heb aangegeven. Ben zeer benieuwd of het ons zal bevallen.

Ik laat na de nieuwjaar zeker een berichtje achter hoe het was! Misschien dat andere mensen er nog wat aan hebben :)!
#3 - 04-11-2015, 20:51 uur
2005: Florida,   2008: west,   2010: mid-west,   2012: north-east --> www.melvinchani.reismee.nl,   2014: mid-west --> www.roufs.reislogger.nl
2015/2016 Internship Wallstreet, NY --> www.brightlightsbigcityny.wordpress.com & www.verenigdestaten.info/stage-in-new-york/

Wop

Al wat langer geleden dit topic, maar de cruise avond voor nieuwjaar is geboekt via de site die ik heb aangegeven. Ben zeer benieuwd of het ons zal bevallen.

Ik laat na de nieuwjaar zeker een berichtje achter hoe het was! Misschien dat andere mensen er nog wat aan hebben :)!

Dat zou mooi zijn!  Je weet waar een evt verhaal en foto's heen kunnen  ;)
#4 - 07-11-2015, 18:44 uur

melvin

Alweer een week geleden oudejaarsavond, hier dus even een berichtje zoals ik gezegd had.
Ten eerste natuurlijk een gelukkig nieuwjaar en een voorspoedig 2016 voor alle forumleden :)!

We hebben dus met 8 personen, mijn familie, een dinner cruise gemaakt om new year's eve in NYC te vieren.
De boot vertrok rond half 9 en vaarde een stuk de hudson river over waarna hij de east river een stukje onder de bruggen doorvaart en vervolgens iets voor 12 legt de boot zich voor het vrijheidsbeeld met een prachtig uitzicht op downtown Manhattan.
Op de boot liepen relatief veel jongere kinderen rond maar ook veel ouderen mensen, ook mijn opa en oma waren mee, dus de boot is voor jong en oud. In het begin vond ik dat het op de boot wel erg druk was omdat er toch zeer veel mensen op zo'n boot zitten. Daarnaast moet je je bij het eten niet veel voorstellen, ik geloof er was keuze uit 4 gerechten en de kwaliteit valt tegen. Echter hadden we dit vooraf ook al in reviews gelezen. Desondanks was het een hele gezellige avond, je kan onbeperkt drinken en de DJ draaide zeer goede muziek!! De sfeer op de boot was wel geweldig en iets voor 12 gaat natuurlijk iedereen aan het dek staan om het vuurwerk te zien. We hadden veel vuurwerk boven Manhattan verwacht, maar niks te zien daar. Al het vuurwerk werd voor het vrijheidsbeeld afgestoken, niet minder mooi dus. Zeer mooi en speciaal om dit eens mee te maken, en wat een uitzicht heb je dan ook met oud op nieuw!

Ik zou het zeker aanraden om te doen, het is wel behoorlijk duur rond de $180. Indien je dit een keer wilt meemaken en meer geld te besteden zou hebben zou ik zelf wel voor een duurdere boot gaan, waarbij het eten nog beter is en de boot zelf misschien mooier.
Voor een langer verslag en foto's zie ons blog: www.brightlightsbigcityny.wordpress.com
#5 - 08-01-2016, 04:58 uur
« Laatst bewerkt op: 08-01-2016, 05:08 uur door melvin »
2005: Florida,   2008: west,   2010: mid-west,   2012: north-east --> www.melvinchani.reismee.nl,   2014: mid-west --> www.roufs.reislogger.nl
2015/2016 Internship Wallstreet, NY --> www.brightlightsbigcityny.wordpress.com & www.verenigdestaten.info/stage-in-new-york/

leden:

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15