Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

New York

Discussie gestart

Hans B

Ter afsluiting van onze zomervakantie gaan we nog enkele dagen naar N.Y.
Ik heb van andere posters meerdaags programma gezien met veel bezienswaardigheden en tips
Ik heb gezocht, maar kan het niet terugvinden.
Kan iemand mij helpen.

bedankt, Hans
#1 - 25-02-2009, 19:22 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Mickey99

#2 - 25-02-2009, 19:27 uur

Jez

Of bedoel je dit
#3 - 25-02-2009, 21:03 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

B-man

Mijn schema staat hier al boven gelinked (thanks Jez  ;) maar ik durf te beweren dat ik de stad goed ken en als je wil kan ik je best wat persoonlijke tips/schema's meegeven. Hangt uiteraard af van je wensen en het aantal dagen.
#4 - 25-02-2009, 23:32 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Hans B

Bedankt Mickey en Jez.
Bedankt B-man, ik bericht je persoonlijk wel even.

Hans
#5 - 26-02-2009, 18:18 uur
« Laatst bewerkt op: 26-02-2009, 18:20 uur door Hans B »
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Jez

Bedankt B-man, ik bericht je persoonlijk wel even.

Hans

Oh Hans, zou je dat toch hier willen doen ipv persoonlijk? Wij zitten over 7 weken in NY en ik kan altijd nog meer tips gebruiken!
#6 - 26-02-2009, 22:04 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Hans B

Ik heb geen tips Jez, de tips moeten van B-man komen.

Afgezien van bezoekjes aan Empire State Building, Brooklyn Bridge, Ground Zero, Central Park, Statue of Liberty, Times Square, enkele 'veili'ge' wijken doorslenteren en het meepikken van een ballgame laat ik mij door B-man verrassen met zijn tips. We komen op Newark aan op 28 augustus en vertrekken 3 september. Van Newark naar Penn station NY is een metro en/of bus shuttle. We schaffen ons een 7 daagse Metro-Card aan voor openbaar vervoer. NB. Een museum is oké, maar we zijn niet van die museumbezoekers.
Tips voor hotels zijn welkom. Ik heb wat goedkope 'dingen' gevonden, maar of ik daar zo blij van wordt ........
Mochten er meer mensen zijn die vóór ons naar NY gaan en tips hebben, laat maar komen.

#7 - 27-02-2009, 17:02 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Ebelix

Als je maar naar 1 museum wilt gaan wordt de keuze wel moeilijk. Hou je van oude kunst of toegepaste wetenschappen of geschiedenis of moderne kunst of kleding of vliegtuigen of enz, enz, enz.

Laat maar weten wat je leuk vind en geef je wel een museum door.
#8 - 27-02-2009, 18:27 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Jez

Tips voor hotels zijn welkom. Ik heb wat goedkope 'dingen' gevonden, maar of ik daar zo blij van wordt ........
Mochten er meer mensen zijn die vóór ons naar NY gaan en tips hebben, laat maar komen.


Nou, wij gaan dus 19 april en we nemen een hotel in New Jersey. Ik denk dat het de Super 8 in South Hackensack wordt, voor $70,- per nacht (max 5 pers.). En dan gaan we met de shuttlebus naar Manhattan. Die komt elk kwartier en kost $3,- pp per rit. We hebben dit 2 jaar geleden ook zo gedaan en dat is prima bevallen.
#9 - 28-02-2009, 10:10 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Pieter79

Hey Jez, kom je ook even langs bij mij op de bruiloft?!  ;) Wanneer kom je aan in NY??
#10 - 28-02-2009, 11:45 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

sweatbox

Hotel 31 of Hotel 17 zijn redelijk goedkoop, maar ook erg eenvoudig. Wel hartje Manhattan in een goede buurt.

Het tripje naar Coney Island vond ik vorig jaar erg leuk, vanwege het supergrote contrast met Manhattan.
#11 - 28-02-2009, 12:21 uur

Hans B

Ik heb zelf Latham Hotel (28e street) uitgekozen erg centraal gelegen, maar heb nog niet geboekt.
Omdat de recenties heel wisselend zijn wil ik even afwachten op jullie reacties.

Hans
#12 - 28-02-2009, 12:36 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Jez

Hey Jez, kom je ook even langs bij mij op de bruiloft?!  ;) Wanneer kom je aan in NY??
We komen 19 april aan en vliegen 28 april weer terug. Wanneer is de bruiloft?
#13 - 28-02-2009, 12:59 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Pieter79

Hey Jez, kom je ook even langs bij mij op de bruiloft?!  ;) Wanneer kom je aan in NY??
We komen 19 april aan en vliegen 28 april weer terug. Wanneer is de bruiloft?

Owww, dat is jammer.... De 19de zijn we onze roes aan het uitslapen, het feest is dan net afgelopen! Nou ja, in ieder geval veel plezier in New York!!
#14 - 28-02-2009, 13:37 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

thieske

Wij hebben het Sohotel gehad, van te voren geboekt voor 120USD per nacht. Weet niet of dat overbudget is maar het hotel was an sich net en ligt behoorlijk centraal aan 3-4 bloks van Broadway aan Broome St.
Grote pluspunt wat ons betreft was dat we na een lange dag even uit konden puffen en ons konden opfrissen om vervolgens s'avonds naar times square te gaan of een leuk restaurant te zoeken om wat te eten.
#15 - 01-03-2009, 10:17 uur
For Boston, For Boston, We sing our proud refrain

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15