Aangezien je al over een maand gaat (toch? Of ben ik een jaar in de war?) zal het lastig worden om nog goedkope tickets te vinden. Als je kwa vertrekdatum flexibel bent, kun je het beste op wat sites gaan zoeken op verschillende data. Daar kan namelijk verschil inzitten.
www.vliegtarieven.nl is bijvoorbeeld een goede site voor tickets. Zij werken ook met Holiday Cars, wat volgens mij de voordeligste is om een auto te boeken. Dit kun je wel het beste in Nederland boeken, omdat dat door de verzekeringen goedkoper is.
Ehm, nog wat tips................. Oh, als je Washington gaat bezoeken, dan is het ook leuk om er 's avonds naartoe te gaan. Dan zijn al die mooie gebouwen daar erg mooi verlicht. Williamsburg in Virginia is een historische plaats, waar ze (als ik het goed heb) de burgeroorlog nabootsen. De stranden van South Carolina schijnen mooi te zijn. In het Shenandoah NP heb je de Lurray Caverns, die ik erg de moeite waard vond. Ongeveer 200 mile boven Atlanta liggen de Great Smokey Mountains, die ik zelf nog graag eens wil bezoeken. In Florida ligt de oudste stad van .... (weet niet meer....) St, Augustine. Dit moet een heel leuk, gezellig, historisch stadje zijn. Wij gaan dat in elk geval in februari bekijken
De Everglades in Florida kun je eigenlijk niet overslaan. Wij zijn dus in februari in Florida, en mijn plan is om er o.a. een tocht te maken in een airboat, of propellorboot. De reis naar Key West is de moeite waard, maar hier kun je beter wel 2 dagen voor uittrekken (naar en van)
Wat je ook nog kan doen, is vanaf New York eerst naar de Niagara Falls gaan. Errug mooi! En ga dan vooral met de Maid of the Mist mee. Om er te komen is een route langs de Finger Lakes een mooie optie.
Zo, meer weet ik er even niet. Succes!
Groetjes, Jez
Oh ja, wil je alvast wat lezen/foto's zien van het gedeelte Washington-New York, kijk dan eens op mijn website