Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

New York Juni 2010

Discussie gestart

GerritBoom

Hallo allemaal,

Ik ben van plan om volgend jaar met een vriend voor 8 dagen naar New York te gaan in juni.
Nu heb ik al het een en ander uitgezocht qua hotels, maar ik zou graag willen weten wat nu een goed,betrouwbaar hotel is voor niet al te veel geld.
Het liefst rond de 1000 euro incl. vliegreis.

Bedankt,
Gerrit
#1 - 04-10-2009, 16:22 uur

Jez

Ons bevalt het goed om in New Jersey te slapen. Betaalbare hotels en met een shuttlebus of het OV ben je zo op PABT in Manhattan. Bijvoorbeeld in North Bergen of South Hackensack.
Ik vind www.booking.com een handige site om hotels te boeken.

Voor je ticket kun je kijken op www.connections.be (als Brussel een optie is, tenminste). Soms heeft Icelandair ook leuke aanbiedingen, met een stopover op IJsland. Kan ik je aanbevelen!

Kijk anders eens op mijn site ; we zijn in 2006 en in april dit jaar naar NY geweest. In 2006 was met de stopover op IJsland.
#2 - 04-10-2009, 16:28 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

GerritBoom

Bedankt alvast.
Brussel zou voor ons wel een optie kunnen zijn aangezien wij uit Rotterdam komen.

We hebben alleen wel liever een hotel in New York, als het echt niet uitkomt met de prijzen dan zouden we natuurlijk wel buiten NY willen kijken.

In de reisgids van Arke heb ik gezien dat voor 8 dgn. Sheraton + vliegreis je rond de 1100 euro p.p zou betalen.
Dit is alleen wel in de maand april omdat de reisgids nog niet verder gaat.

Zouden de prijzen in juni enorm verschillen of maakt het niet zo veel uit?

Groeten,
Gerrit
#3 - 04-10-2009, 18:45 uur

B-man

Er zal wel een verschil zijn tussen de prijzen in juni en april maar dat wil niet zeggen dat je, als je even goed door zoekt, geen goede aanbiedingen kan krijgen in juni hoor. Al denk ik dat E1000 pp voor 8 dagen wel vrij krap wordt als je een beetje degelijk hotel wilt boeken. Ik zou je zeker wel aanraden om een hotel in Manhattan te nemen en eigenlijk niet daarbuiten.
#4 - 05-10-2009, 10:57 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Hans B

Wij hebben afgelopen augustus/september zes nachten in de wijk SOHO geslapen.
Bij Priceline.Com kun je een keuze maken waar je wilt slapen (ongeveer per wijk) en wat je er voorover hebt. Wij sliepen voor $75 + $10tax.
De dichtstbijzijnde bussen en de metro (2 minuten lopen) waren Canal Street en Varick Street (rode metrolijn op de NYC Subway Map).
#5 - 05-10-2009, 12:20 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

thieske

Dicht bij Canal is toch wel al mooi naar het zuiden en niet te ver van broadway zo te zien!
Wij sliepen in 't SOHOTEL wat 3 bloks van broadway ligt. Betaalden ongeveer 80€ per nacht. Maar het grote voordeel voor ons was dat we ook makkelijk terug konden komen om even wat bij te slapen/uit te rusten om vervolgens weer s'avonds de stad in te trekken om bijv. times square te gaan bekijken of ergens lekker wat te gaan eten.

Mja goed, als je zwaar op je budget moet letten kan ik me voorstellen dat je liever wat verder weg zit maar wel veel goedkoper. Wij zaten er overigens in November, dan zijn de fares wel een stuk lager.
#6 - 07-10-2009, 10:04 uur
For Boston, For Boston, We sing our proud refrain

USofA

Gerrit,

Je kan het best een pension regelen in NYC.
Zelf zaten wij in het Wellington hotel. Erg goed, maar wel €125,- per nacht.

Groet, Michael
#7 - 10-11-2009, 15:35 uur

lelici

Een beetje hotel in NYC betaal je toch al gauw 150$, en dat is dan meestal nogal basic. Misschien een optie om naar Newark te gaan, iets buiten NYC. Wij hebben daar 4 nachten in het Robert Treat Hotel geslapen http://www.rthotel.com/ voor 85$. De hotel shuttlebus brengt je naar het Penn-station Newark, je springt op de Metro en rijdt midden door de bouwput van Ground Zero Manhattan binnen( al een ervaring op zich). Per dag ben je dan incl Metro ca.100$ kwijt voor een hotel waar je in NYC minstens het dubbele kwijt bent, en je ziet ook nog een beetje van de omgeving, want de Metro rijd het grootste gedeelte bovengronds.
Het is ons uitstekend bevallen op deze manier. De volgende keer doen we het weer precies zo!! :D
#8 - 30-12-2009, 12:22 uur

martinm

We zijn net terug uit NY (21-24 Dec), we zaten in het Skyline Hotel (49th Street/10th Ave), geboekt via Expedia voor $ 119 per dag.
Dit hotel ligt dus op loopafstand van Broadway (49th Street/7th Ave)/Rocker Feller (49th Street/6th Ave) en dus ook op loopafstand van diverse metrolijnen.
Skyline Hotel: http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g60763-d93345-Reviews-Skyline_Hotel-New_York_City_New_York.html

Wij hadden de New York pass gekocht, deze kost wel wat maar als je alles bij elkaar optelt ben je voordeliger uit want je moet bijna overal entree betalen.
New York pass: http://www.newyorkpass.com/prices.asp

Wil je meer info dan hoor ik het wel (het zit nu nog vers in het geheugen  :D)

Martin
#9 - 05-01-2010, 15:45 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15