Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

New York - Miami in April 2011 !

Discussie gestart

JohanenTine

Hey iedereen,

Na onze super toffe reis dit jaar in het westen van Amerika, hebben we nu onze tickets al gekocht om het oosten te verkennen.
We vertrekken 30/3/11 naar New York en vliegen 20/04/11 terug vanaf Miami.
Bedoeling is om met de huurauto naar beneden te trekken via enkele steden en parken.

Hebben jullie tips welke parken, steden zeker aan te doen, of welke zeker geen tijd in te steken?

Alvast bedankt!

Groeten

Johan
#1 - 05-10-2010, 11:13 uur

Mrjn

Ik zou kijken of je een stuk Blue Ridge Parkway kunt meepakken. Ik vond zelf het stuk in Virginia het mooist. Qua steden zou ik zeker Washington en Savannah inplannen. Op weg naar het zuiden kom je ook (bijna) langs Colonial Williamsburg, een soort openluchtmuseum dat ook de moeite waard is.
#2 - 05-10-2010, 20:55 uur

USofA

Johan,

Ik zou sowieso langs de grote steden Philadelphia, en Washington gaan.
Verder zou ik ook de Great Smokey Mountains Park in je route plannen, om dan via Charlston/Savannah naar Florida te rijden.
#3 - 07-10-2010, 10:09 uur

JohanenTine

We zijn inderdaad van plan om via de grote steden te gaan. Vanuit New York zouden we de trein nemen naar Washington omdat een huurwagen vanuit Washington of New York huren een groot verschil maakt in prijs :) 
Is het ook de moeite om ergens op de Blue Ridge Parkway te stoppen om te slapen. We gaan normaal gezien weer met de tent om buiten de steden te kamperen. En kan het niet zijn dat die route nog niet open zal zijn half april?

Alvast bedankt voor de tips!

Johan

#4 - 07-10-2010, 10:51 uur

JohanenTine

Voilà, een voorlopige planning. Nog één dag reserve die we ergens kunnen inplannen, want weet niet of er in Miami zoveel te zien is om3 dagen er te zijn.
Hotel NY is al geboekt. Verder zal het met tent zijn of goedkope hotels. Nog tips voor onze route?



30/3: Brussel - New York
31/3: NY
1/4: NY
2/4: NY - Philadelphia - Washington D.C.
3/4: Washington D.C.
4/4: Washington D.C. - Roanoke (op weg naar Smokey Mountains, al dan niet via Blue ridge parkway)
5/4: Roanoke - Great Smokey Mountains
6/4: Great Smokey Mountains
7/4: Great Smokey Mountains - Charleston
8/4: Charleston - Jacksonville (FL)
9/4: Jacksonville - Orlando
10/4: Orlando (Space center )
11/4: Orlando - Everglades
12/4: Everglades
13/4: Everglades - Keys
14/4: Keys - Keys West
15/4: Key West
16/4: Key West - Miami
17/4: Miami
18/4: Miami ?
19/4: Miami

Groeten

Johan
#5 - 23-12-2010, 11:28 uur

Marianne

Ik heb geen ervaring in het oosten, maar het lijkt me dat je voor Philly en Washington weinig tijd hebt op deze manier. Ik kan me voorstellen dat die steden interessanter zijn dan Miami, zeker als je van geschiedenis en musea houdt.

Gaan jullie geen pretparken bezoeken in Orlando?

Marianne
#6 - 23-12-2010, 15:10 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15