Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

New York, nu boeken of wachten

Discussie gestart

Joke_R

HoHOHO allemaal,

Wij gaan in aug. 2010  6 nachten naar New York, ben eigenlijk van plan nu het het hotel te boeken via expedia, zodat ik nu ook al betaal, weet ik in ieder geval welke koers ik heb...... Of zouden jullie wachten met boeken tot ...... (?) omdat de prijzen nog flink zullen zakken (?) of zal dat niet meer gebeuren ? . Ik heb nu een hotel gezien, voor 6 nachten incl. ontbijt ongeveer Eur. 900,- in midtown, 3,5 sterren. Heeft iemand advies? Alvast dank en fijne kerstdagen
#1 - 24-12-2009, 12:51 uur

bgroeneveld

Voorspellen wat de dollar gaat doen, wat de prijzen van hotels gaan doen, is een hachelijke bezigheid. Het kan vriezen en het kan dooien (hoewel het op het ogenblik overal schijnt te vriezen!)

Als je een aanbod ziet wat je aantrekkelijik lijkt, zou ik boeken. En dan vooral niet later gaan kijken of het goedkoper kan.

Als je wilt gokken, zou ik goud kopen of een lot in de loterij (of naar Las Vegas gaan).

Hoewel, (ik meen) Expedia (of 1 van die sites) maakt hier in de VS reclame dat als iemand anders voor hetzelfde hotel op dezelfde tijd minder betaalt, dan krijg je het verschil terug.
#2 - 24-12-2009, 13:33 uur

Hans B

Ik heb de afgelopen zomer een bod gedaan bij Princeline, was ook heel interessant.
Het is Hampton Inn. Watts Street geworden, een keurig nieuw hotel, met breakfast $75 pn.
#3 - 24-12-2009, 16:22 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

trisch39

Hoi Joke,

Ik ga ook naar new york, als alles zeker bevestigd is, en dat zal deze week zijn, dan leg ik ook het hotel vast in New York.
Ik kom nu bij Affinia Manhattan , 5 nachten in een kamer met 2 bedden voor 623 euro.(zonder ontbijt)
Is ook drie en een half ster.
Ik ga in ieder geval niet wachten, om  toch zeker te zijn van een leuk hotel maar ook op een goede locatie.

groetjes Patricia

PS laat mij even weten wat je doet, voor mij ook interressant
#4 - 27-12-2009, 19:24 uur

lelici

Misschien een tip voor je:
wij hebben vorig het Robert Treat Hotel in Newark voor 4 nachtjes geboekt, en van Newark met de subway wordt je keurig afgezet op Ground Zero in Manhattan; sterker nog je rijdt zelfs door de bouwput waar de torens hebben gestaan....prachtig. Je komt vervolgens op het gloednieuwe Ground Zero station aan, en staat aan de voet van Manhattan. Ik vond de trip met de subway vanuit Newark en terug al een ervaring.
Ons kostte dat hotel 80$ + 5 $ voor de subway. Tiptop hotel met een Shuttlebus die je naar Penn-station Newark brengt(5 min.rijden, of 20 min.lopen). Ik denk dat je voor een vergelijkbaar hotel in NYC 200-300$ p/dag kwijt bent.
http://www.rthotel.com/

Enjoy!!

#5 - 28-12-2009, 22:54 uur

Joke_R

Hoi Joke,

Ik ga ook naar new york, als alles zeker bevestigd is, en dat zal deze week zijn, dan leg ik ook het hotel vast in New York.
Ik kom nu bij Affinia Manhattan , 5 nachten in een kamer met 2 bedden voor 623 euro.(zonder ontbijt)
Is ook drie en een half ster.
Ik ga in ieder geval niet wachten, om  toch zeker te zijn van een leuk hotel maar ook op een goede locatie.

groetjes Patricia

PS laat mij even weten wat je doet, voor mij ook interressant


Patricia,

Ik heb eens naar het hotel gekeken waarjullie naar toe gaan en dat ziet er ook goed uit, en scheelt nog best wel met wat ik in gedachten had, ik heb inmiddels het hotel ook geboekt via expedia. Dus zeer bedankt voor de tip!!
d
#6 - 02-01-2010, 12:04 uur

trisch39

Hoi Joke,

Graag gedaan ;)
Ik zal je laten weten hoe het was, aangezien ik ook definitief geboekt heb, ik hou tijdens de reis ook een weblog bij.

Groetjes Patricia
#7 - 02-01-2010, 21:50 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15